اروپایی ها از فرصت موجود برای اجرای تعهدات خود استفاده نمایند

به گزارش جعبه مهر، یک عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید بر اینکه برای حفظ برجام اروپایی ها باید به وعده های خود عمل نمایند، گفت: باید از فرصت رایزنی ها استفاده گردد تا اروپایی ها در عمل پای کار آمده و به وعده های خود عمل نمایند.

اروپایی ها از فرصت موجود برای اجرای تعهدات خود استفاده نمایند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

قاسم میرزایی نیکو در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر معاون وزیر امور خارجه به فرانسه و ضرورت استفاده اروپاییان از فرصت باقی مانده برای حفظ برجام اعلام کرد: اروپایی ها برای حفظ برجام قول ها و تعهداتی را داده بودند که باید به آن ها عمل نمایند. راه اندازی اینستکس و تأمین منابع اقتصادی آن و از سوی دیگر دسترسی ایران به پول حاصل از فروش نفت خود از جمله وعده های اروپاییان است.

وی در ادامه اظهار کرد: اروپایی ها باید برای حفظ برجام به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند. مهلت ایران برای برداشتن گام سوم در جهت کاهش تعهدات برجامی روز پنج شنبه به خاتمه می رسد و این روزها شاهد رایزنی ها و ملاقات های مقامات ایرانی با اروپاییان هستیم.

نماینده مردم دماوند در مجلس توضیح داد: ضرورت دارد تا اروپایی ها از این رایزنی ها استفاده نموده و تعهدات خود را اجرایی کند. هم اروپا و هم ایران باید از این فرصت استفاده نمایند و اروپاییان باید به طور واقعی پای کار آمده و وعده های خود را اجرایی نمایند.

وی در خاتمه با اشاره به تأثیرات برداشتن گام سوم در راستای کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران اعلام کرد: این اقدام تأثیرات منفی را برای آنها بر جای خواهد گذاشت و بهتر است اروپایی ها وعده های خود را اجرایی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2893

به "اروپایی ها از فرصت موجود برای اجرای تعهدات خود استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها از فرصت موجود برای اجرای تعهدات خود استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید