استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در شبی که شکست برای آنها تبعات سنگینی در بر داشت، مقابل پرسپولیس در دربی عظیم تهران با یک گل شکست خوردند که همین نتیجه باعث شد تا رده پنجم جدول سقوط نمایند.

استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود

در مورد این بازی و اتفاقات آن عباس سرخاب مهاجم پیشین آبی پوشان به خبرنگاران گفت: با جرات می گویم استقلال به لحاظ فوتبالی در این بازی شکست نخورد و فوتبالی به مراتب بهتر از حریف خود ارائه داد. اما مدافعان این تیم تنها یک بار در بازی تمرکز شان را از دست دادند و دو مهاجم پرسپولیس بهترین استفاده را از این موقعیت برده تا تیم شان را به پیروزی برسانند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: در چنین ملاقاتهای عظیمی مدافعان باید در همه 90 دقیقه تمرکز داشته باشند و حتی یک لحظه غفلت و بر هم خوردن تمرکز نتیجه اش همین می گردد که امروز برای استقلال مشاهده می کنیم.

وی در مورد داوری و اتفاقات و حواشی آن گفت: آقای اکبریان در این بازی یک اشتباه عظیم و چندین اشتباه کوچک تر داشت که همه اش به ضرر استقلال بود و همین اشتباهات بود که باعث شد بازیکنان ما عصبی شده و در دقایقی هم تمرکزشان را از دست بدهند. نگرفتن پنالتی هم که یک اشتباه غیر قابل بخشش بود. برای همین می توان گفت اشتباهات داوری در معین این نتیجه نقش داشت.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اتفاقات انتها بازی گفت: این درگیری ها در شان فوتبال نیست و خیلی وقت است در جهان چنین صحنه هایی دیده نمی گردد. متاسفانه تنش ها در جریان بازی بود و باعث شد در انتها بازی این درگیری ها پیش آید. پرسپولیسی ها در ملاقات قبلی شان هم بعد از سوت انتها با بازیکنان سپاهان درگیر شدند و این اتفاق بعد از دربی هم تکرار شد. هیچکس هم به شادی عجیب گلزن پرسپولیس اشاره نکرد.

سرخاب گفت: گلزن پرسپولیس قبلاً هم به خاطر شادی گل هایش محروم شده بود و در این بازی هم حرکت زشتی بعد از گلزنی انجام داد که خیلی ها آن را نمی بینند اما حرکت بهزاد غلامپور را می بینند. کمیته انضباطی باید به این شادی گل ورود نموده و اجازه ندهد بازیکنان در چنین ملاقاتهایی که بستر جنجال در آن فراهم است با حرکات خود بازیکنان و طرفداران تیم های مقابل را تحریک نمایند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10057

به "استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از نظر فنی بهتر از پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید