افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات دانشجویی در دانشگاه سمنان

به گزارش جعبه مهر، مدیر امور دانشجویی دانشگاه سمنان از افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات دانشجویی نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد.

افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات دانشجویی در دانشگاه سمنان

اشکان جبلی جوان، مدیر امور دانشجویی دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات دانشجویی نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد.

جبلی ضمن اعلام این خبر به کوشش همکاران مدیریت دانشجویی در ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره نمود و گفت: اداره رفاه و تسهیلات دانشجویی دانشگاه سمنان در ایام شیوع ویروس کرونا با اتخاذ تدابیری نسبت به ارائه تسهیلات دانشجویی و ارائه انواع وام ها به دانشجویان متقاضی اقدام نمود.

مدیرامور دانشجویی دانشگاه سمنان اضافه کرد: ترم جاری بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار به دانشجویان اختصاص داده شد که این رقم افزایش 20% نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی از ورود احتمالی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی براساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در خرداد ماه جاری در دانشگاه سمنان اطلاع داد و خواهان رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و همکاری با مسئولین دانشگاه برای حفظ سلامت فردی و اجتماعی از سوی دانشجویان شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6256

به "افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات دانشجویی در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات دانشجویی در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید