واکنش تاج به ندادن میزبانی به ایران، با هیات رئیسه هماهنگ نمی شود

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جمعه به طور رسمی بحرین را به عنوان میزبان مسابقات گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی معرفی کرد که بر اساس آن تیم ملی ایران باید دیدار برگشت با عراق، بحرین، کامبوج، بحرین و هنگ کنگ را در منامه برگزار کند.

واکنش تاج به ندادن میزبانی به ایران، با هیات رئیسه هماهنگ نمی شود

این در حالی است که برخی کارشناسان و علاقمندان به فوتبال از مهدی تاج که نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست انتظار داشتند بتواند به واسطه مسئولیتی که در آسیا دارد از میزبانی ایران دفاع کند.

مهدی تاج بعدازظهر امروز جمعه در این مورد واکنش نشان داد و گفت: تصمیم هایی که درباره انتخاب میزبانی رقابت ها گرفته می شود با هیات رییسه ای اف سی در میان گذاشته نمی شود.

وی ادامه داد: این تصمیمات بین کمیته های مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا گرفته می شود. بر این اساس، مطابق پروتکل ها در صورتی که هر فدراسیونی درباره تصمیم های گرفته شده پیرامون مبادی تصمیم گیری میزبانی از کنفدراسیون سوال کند پاسخ لازم داده خواهد شد.

تاج بیان کرد: ایران شایسته میزبانی کلیه رقابت های بین المللی ورزشی است و کنفدراسیون درباره علل این تصمیم پاسخ لازم را خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9418

به "واکنش تاج به ندادن میزبانی به ایران، با هیات رئیسه هماهنگ نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تاج به ندادن میزبانی به ایران، با هیات رئیسه هماهنگ نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید