بارسلونا بدون لیونل مسی آنفیلد را ترک کرد

به گزارش جعبه مهر، نماینده اسپانیا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در خانه لیورپول، بدون کاپیتان آرژانتینی اش از استادیوم آنفیلد خارج شد.

بارسلونا بدون لیونل مسی آنفیلد را ترک کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت 4 بر صفر شب گذشته اش (سه شنبه) در خانه لیورپول و حذف از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنقدر برای بازگشت به خانه عجله داشت که بدون کاپیتان خود لیونل مسی استادیوم آنفیلد را ترک کرد.

بارسایی ها پس از قبول این باخت، بلافاصله سوار اتوبوس شدند و استادیوم آنفیلد را ترک کردند و این در حالی بود که مسی هنوز در استادیوم حضور داشت.

گویا پس از بازی، کمیته مبارزه با دوپینگ اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از مسی خواست که برای تست دوپینگ نمونه بدهد که این فرایند بیشتر از مدت زمان معمول طول کشیده است و به همین دلیل مسئولان باشگاه به راننده اتوبوس تیم دستور داده اند که سایر بازیکنان و دست اندرکاران را به فرودگاه ببرد تا مقدمات بازگشت شان به بارسلونا فراهم گردد. در همین حال آنها یکی از مسئولان باشگاه را مأمور کردند که مسی را همراهی کند و او را به فرودگاه ببرد.

اینگونه بود که مسی 31 ساله به تنهایی و با چهره ای مغموم مجبور به عبور از میان خبرنگاران مستقر در میکسدزون شد و خودش را به خودرویی که بیرون از استادیوم در انتظار او بود رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1701

به "بارسلونا بدون لیونل مسی آنفیلد را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا بدون لیونل مسی آنفیلد را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید