برای احداث و ترمیم سیل بندها نباید منتظر اعتبارات ماند

به گزارش جعبه مهر، استاندار خوزستان با تاکید بر سرعت بخشی به روند پرداخت خسارت سیلاب گفت: در بحث احداث و ترمیم سیل بندها نمی توانیم منتظر اعتبارات بمانیم و باید دستگاهای اجرایی استان در این زمینه ورود نمایند و پای کار بیایند.

برای احداث و ترمیم سیل بندها نباید منتظر اعتبارات ماند

به گزارش خبرنگاران ، غلامرضا شریعتی در هشتمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان که امروز 15مردادماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: از جلسه بعدی این قرارگاه، فرمانداران باید همه گزارشات مربوط به خسارت، وضعیت بازسازی مناطق خود و کل کار دستگاه های اجرایی را ارائه دهند و به همه جزییات منطقه خود تسلط داشته باشند.

وی با بیان اینکه کار اصلی استان سیل است و باید به این مساله توجه ویژه گردد، اضافه نمود: سایر مسایل در اولویت های بعدی هستند و از این رو کار اصلی مسولان استان توجه به مساله سیل و حل مسائل در این زمینه است.

استاندار خوزستان توضیح داد: اکنون که دولت پای کار آمده و درحال هزینه کرد در مناطق سیل زده است، مسولان استان نیز باید کوشش نمایند تا بیشترین رضایت در میان مردم ایجاد گردد.

شریعتی بیان کرد: فرمانداران باید در جریان ریز مسایل و مسائل منطقه خود باشند و بتوانند آن ها را گزارش دهند. احساس می گردد که بعضی از فرمانداران با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی در حال کار در مناطق هستند، خود را کنار کشیده اند.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی پرداخت خسارت ها را شروع نموده اما این کار را باید سرعت ببخشد و پرداخت ها با سرعت بیشتری به کشاورزان آسیب دیده از سیلاب اخیر انجام گردد.

استاندار خوزستان گفت: اینکه مردم تا کنون صبر نموده اند به دلیل آن بوده که مشغول کشت تابستانه بوده اند و در این زمینه با دولت همراهی نموده اند اما باید خسارت های آن ها را زودتر پرداخت کنیم.

شریعتی بیان کرد: مردم برای پرداخت خسارت های کشاورزی تحمل نموده اند اما سازمان جهاد کشاورزی نیز باید با سرعت بیشتری روند پرداخت خسارت ها را دنبال کند زیرا این مساله ممکن است تبعات سیاسی و اجتماعی به همراه داشته باشد.

وی گفت: دستگاهای اجرایی استان در بحث احداث و ترمیم سیل بندها ورود نمایند و پای کار بیایند و کار را در این زمینه شروع نمایند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این شرایط نمی توانیم منتظر اعتبارات بمانیم و باید همه پای کار بیایند و سیل بندها را ایمن نمایند و در صورتی که اعتبار آمد قطعا به دستگاه اعتبارات پرداخت خواهد شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2456

به "برای احداث و ترمیم سیل بندها نباید منتظر اعتبارات ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای احداث و ترمیم سیل بندها نباید منتظر اعتبارات ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید