آنالیز قند خون با ساعت اپل

به گزارش جعبه مهر، شرکت اپل میخواهد با همکاری یک شرکت انگلیسی، ساعت های خود را به قابلیت آنالیز قند خون مجهز کند.

آنالیز قند خون با ساعت اپل

شایعات بلندمدت در خصوص ساعت اپل (Apple) با قابلیت آنالیز قند خون، به تازگی اعتبار کسب نموده اند.

گزارش ها حاکی از این هستند که شرکت انگلیسی Rockley Photonics اعلام نموده که اپل، بزرگترین مشتری آن در دو سال گذشته بوده است و برای توسعه محصولات آینده خود، با این شرکت قرارداد دارد.

تمرکز Rockley Photonics بر حسگرهایی است که میزان قند خون، فشار و حتی میزان الکل خون را ردیابی می نمایند. این موضوع نشان می دهد که حداقل یکی از این ویژگی ها در آینده در ساعت های اپل وجود خواهند داشت.

در حال حاضر، علاقه زیادی به حسگرهای پوشیدنی قند خون وجود دارد که نیازی به سوزن ندارند. اگر شرکت اپل بتواند این فناوری را به محصولاتی مانند ساعت وارد کند، مزایای زیادی برای افرادی به همراه خواهد داشت که از سوزن زدن به خود برای آنالیز دیابت خسته هستند.

سایر محصولات Rockley Photonics نیز می توانند برای کاربران سودمند باشند. ردیابی فشار خون نیز می تواند کاربر را نسبت به مواردی مانند استرس مطلع کند. این که این موضوع می تواند امکان پذیر گردد یا خیر، موضوع دیگری است.

شرکت اپل هنوز باید مواردی مانند دوام باتری و هزینه را در نظر بگیرد. حتی اگر فراوری این محصول امکان پذیر گردد، علاقمندان باید مدتی منتظر این ویژگی ها بمانند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10002

به "آنالیز قند خون با ساعت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قند خون با ساعت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید