برنامه بازی های محبت آمیز تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک تعیین شد

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون بسکتبال برنامه تیم ملی بسکتبال ایران پیش از المپیک را تشریح کرد.

برنامه بازی های محبت آمیز تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک تعیین شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در رابطه با شرایط تیم ملی اعزامی به بازی های المپیک توکیو گفت: دو بازی مهم با تیم های قطر و عربستان سعودی در پنجره سوم کاپ آسیا داریم. خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اردوهای خوبی را تدارک دیدند و فدراسیون بسکتبال از این برنامه حمایت کرد. انشاالله بتوانیم همانطور که مقابل قطر به پیروزی رسیدیم، مقابل عربستان نیز پیروز شویم.

وی ادامه داد: برنامه های بسیاری خوبی برای بازی های المپیک توکیو در نظر گرفته ایم. بلافاصله پس از بازگشت تیم ملی از اردن، ملی پوشان به توکیو اعزام خواهند شد تا 3 الی 4 بازی با تیم ملی ژاپن داشته باشند. این موضوع باعث می گردد بازیکنان با آب و هوای ژاپن تطابق پیدا نمایند و دیدن سالن مسابقات برای ورزشکاران ما بسیار مفید است.

رئیس فدراسیون بسکتبال بیان نمود: دعوت نامه ای از طرف فدراسیون بسکتبال کشور اسپانیا داشتیم، مبنی بر انجام دو بازی محبت آمیز با تیم ملی این کشور که یکی از قدرتمندترین تیم های بسکتبال جهان محسوب می گردد. به این ترتیب دو بازی تدارکاتی در مادرید و والنسیا با تیم ملی اسپانیا پیش رو خواهیم داشت. انشاالله بچه های ما در این بازی ها تجربه خوبی کسب نمایند تا بتوانند از این تجربیات در بازی های المپیک نیز استفاده نمایند.

دکتر طباطبایی افزود: طی چند روز گذشته، دعوت نامه ای از طرف فدراسیون بسکتبال آرژانتین داشتیم که پیشنهاد دادند باتوجه به این که هر دو تیم سه روز زودتر از افتتاحیه بازی های المپیک به ژاپن اعزام می شوند، یک بازی محبت آمیز با آرژانتین در توکیو داشته باشیم. در حال اجرا رایزانی های لازم با کمیته ملی المپیک ایران و کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو هستیم تا انشاالله بتوانیم این ملاقات را در توکیو داشته باشیم.

او در خاتمه افزود: درمجموع اردوهای تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی در نظر گرفتیم تا بتوانند شایستگی های خود را در بازی های المپیک نشان دهند. انشاالله فدراسیون بسکتبال همچنان بتواند حامی ورزشکاران باشد و شرایط بهتری را برای ورزش کشورمان مخصوصا بسکتبال ایجاد کنیم. دعوت تیم ملی آرژانتین و اسپانیا به عنوان دو قدرت اول جهان از تیم ملی ایران جهت انجام بازی های تدارکاتی، برای ما ارزشمند است و نشان می دهد بسکتبال ما به تدریج در حال پیدا کردن صندلی خود است تا بتوانیم در آینده شرایط بهتری برای تیم های ملی ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10288

به "برنامه بازی های محبت آمیز تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بازی های محبت آمیز تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید