برگزاری آزمون نهایی دوره های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

به گزارش جعبه مهر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: آزمون نهایی دوره های مهارتی و کارآفرینی این واحد دانشگاهی با حفظ دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

برگزاری آزمون نهایی دوره های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از دامغان، نعمت الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحد دامغان در حاشیه برگزاری آزمون نهایی دوره های مهارتی و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: این دانشگاه از محل تعهدات دوجانبه مندرج در تفاهم نامه مشترک همکاری با اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای استان سمنان پیروز شد هشت دوره مهارتی را به منظور اجرا در دو نیمسال تحصیلی 99-98 طراحی کند که 4 دوره معامله گر بورس و اوراق بهادار، فرآوری کنسرو زیتون، فناوری اطلاعات ویژه و کشتکار خیار گلخانه ای را در نیمسال نخست اجرا کرد.

وی اضافه نمود: آزمون نهایی آن دوره ها امروز پنج شنبه با حضور کارشناسان و نمایندگان فنی و حرفه ای در محل دانشکده فنی و مهندسی واحد دامغان برگزار گردید.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اضافه نمود: چهار دوره مربوط به نیمسال دوم، متاسفانه با توجه به شیوع کرونا ویروس اگر چه دو جلسه آن برگزار گردیده بود، ناقص ماند که با حذف نگرانی های بهداشتی، کوشش خواهیم کرد با حفظ دستورالعمل ها، ادامه دوره های مهارتی را برگزار کنیم.

نعمتی خدمات مرکز TMC به عنوان مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی را یادآور شد و گفت: این مرکز منطبق با عناوین دوره های استاندارد مرکز آموزش های فنی و حرفه ای پس از گذراندن دوره و پیروز بودن داوطلب در آزمون نهایی، مدرک مهارتی قابل ترجمه را ارائه خواهد نمود که داوطلب، علاوه بر حمایت های اقتصادی دولت در قالب تسهیلات کارآفرینی و اشتغال، می تواند با قدرت دانش حرفه ای، وارد بازار کار گردد.

وی کارآفرینی را وابسته به پویایی افراد در مهارت آموزی و حتی تعدد مهارت ها، تعریف کرد و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بر اساس طراحی و برنامه ریزی استراتژیک بر آن است با تامین فرصت آموزش مهارتی در کنار فرصت تحصیلات دانشگاهی، دانش آموختگان ماهر را روانه بازار کند تا بخشی از دغدغه اشتغال جوانان ساماندهی گردد.

به گزارش خبرنگاران، در آزمون نهایی دوره مهارتی، بیش از 90 درصد داوطلبان حاضر شدند و نتایج آزمون تا 20 روز آینده اعلام و گواهی های مربوطه صادر خواهد شد.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6727

به "برگزاری آزمون نهایی دوره های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون نهایی دوره های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید