برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش جعبه مهر، دوره آموزش علوم اعصاب IBRO (سازمان جهانی تحقیقات مغز) از تاریخ 4 تا 12 مهرماه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه برگزار می گردد و ثبت نام در این دوره آموزشی تا دهم شهریورماه جاری ادامه دارد.

برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس، آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگاران، دکتر حسین عزیزی، عضو هیأت علمی گروه فیزیولوژی دانشگاه تربیت مدرس ضمن اعلام این خبر، توضیح داد: دوره آموزش علوم اعصاب ایبرو طی 9 روز با حضور اساتید برجسته ای از کشورهای آمریکا، انگلستان و آلمان در قالب 35 سخنرانی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در این دوره ضمن آموزش علوم اعصاب از سطح پایه تا پیشرفته به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان پسادکتری و استادیاران جوان حوزه های مختلف و مرتبط با علوم اعصاب از بیولوژی تا فنی و مهندسی، اطلاعاتی نیز در مورد فرصت های تحقیقاتی و دوره های پسادکتری در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به شرکت کنندگان ارائه می گردد. برگزاری این دوره زمینه ایجاد همکاری های علمی و کارهای تحقیقاتی مشترک (سرانجام نام های مشترک) با اساتید سرشناس حوزه نوروساینس در جهان را نیز مهیا می نماید. عزیزی توضیح داد: دوره آموزش علوم اعصاب ایبرو که برای دومین بار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد، جزئی از برنامه درسی تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری گروه فیزیولوژی دانشگاه محسوب می گردد و دانشجویان موظف به شرکت در آن هستند. عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس توضیح داد: دوره آموزش علوم اعصاب ایبرو از دوره های رسمی سازمان جهانی تحقیقات مغز -IBRO است که با حمایت این سازمان در کشورهای مختلف برگزار می گردد. این سازمان حدود 10 نوع برنامه حمایتی مختلف در زمینه علوم اعصاب دارد. دانشجویان و محققان علاقه مند حوزه علوم اعصاب در ایران تا کنون بارها از این حمایت ها استفاده نموده اند. برخی از حمایت ها در زمینه برگزاری دوره در داخل کشور و برخی مربوط به شرکت در دوره های خارج از کشور است. این سازمان زیربخش های مختلفی دارد. کشور ایران در بخش آسیا و اقیانوسیه این سازمان قرار می گیرد. بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر عزیزی در سرانجام گفت: گروه فیزیولوژی دانشگاه تربیت مدرس که از سطح دانش بسیار بالایی در زمینه نوروساینس برخوردار است و تعاملات خوبی با دانشمندان حوزه نوروساینس و آزمایشگاه های برجسته کشورهای دیگر دارد، برگزاری موفقیت آمیز این دوره را در بهمن 1380 (سال 2002 میلادی) تجربه نموده است.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 203

به "برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

1 کاربر به "برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس، آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس، آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید