برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور در شیراز

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/فارس نخستن اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور، روزهای پایانی هفته آینده در شیراز برگزار خواهد شد.

برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور در شیراز

مدیر اجرایی نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور، پنجشنبه 16 آبان در جمع خبرنگاران گفت: این اجلاس با رویکرد تبیین فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ساختمان، روزهای 22 و 23 آبان در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

محمد هادی رسول اف با بیان اینکه در این اجلاس مدیران بخش های دولتی و خصوصی صنعت ساختمان حضور خواهند داشت، گفت: شرکت کنندگان این اجلاس از استان های فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد خوزستان خواهند بود.

او با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان مرتبط استانداری، راه شهرسازی، بنیاد مسکن از بخش دولتی و سازمان نظام مهندسی و انجمن انبوه سازان استان های اعلام شده برای شرکت در این اجلاس دعوت شده اند، از حضور مدیران و کارشناسان بزرگترین شرکت های سازنده ساختمان، هتل، بیمارستان و شرکت های عمرانی خبر داد.

رسول اف هدف اصلی اجلاس را هم افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر بین مدیران بخش های دولتی و خصوصی استانهای شرکت کننده، در حوزه های مختلف مرتبط با صنعت ساختمان خصوصا فرصت های سرمایه گذاری دانست و گفت: گسترش و تسهیل مراودات تجاری بین تولیدکندگان، خدمات دهندگاان و مصرف کنندگان استان های جنوبی، امکان سنجی تعاملات و سرمایه گذاری های بین المللی، صدور کالای ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی، عارضه یابی طرح های دولت در حوزه صنعت ساختمان، معرفی طرح ها و پروژه های قابل سرمایه گذاری در استان های جنوب کشور از دیگر اهداف اجلاس است.

مدیر اجرایی نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور گفت: برنامه در روز اول از ساعت 8 تا 17 به شکل سخنرانی و تالار گفت و گو و پنل های فرصت های سرمایه گذاری و صدور کالای ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی به کشورهای عراق، سوریه، قطر، عمان و افغانستان برگزار می شود.

رسول اف افزود: پانل معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بافت تاریخی شیراز، شهر سلامت شیراز و تور بازدید از بافت تاریخی شیراز از پانل ها و برنامه های جانبی این اجلاس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3872

به "برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین اجلاس مدیران صنعت ساختمان جنوب کشور در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید