تا به امروز هیچ سرمایه گذار خارجی در کرمانشاه ورشکست نشده است

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: هیچ سرمایه گذار خارجی تا به امروز در کرمانشاه ورشکست و از صحنه فراوری خارج نشده است.

تا به امروز هیچ سرمایه گذار خارجی در کرمانشاه ورشکست نشده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، کیوان کاشفی در همایش توانمندیهای فراوریی و فرصت های سرمایه گذاری استان کرمانشاه که امروز (22 آذر) برگزار گردید، از پتانسیل ها و ظرفیت ها و مشوق های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه یاد کرد و اضافه نمود: قصد داریم در این همایش سرمایه گذاران را با همه این توانمندی و مزیت ها آشنا کنیم.

دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه در کرمانشاه حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران صورت می گیرد و مشوق ها برای فعالیت آنها فراهم است، عنوان نمود: تا به امروز هیچ سرمایه گذار خارجی در کرمانشاه ورشکست و از صحنه فراوری خارج نشده است.

وی با اشاره به بخشی از پتانسیل های سرمایه گذاری کرمانشاه، از این استان به عنون قطب کشاورزی ایران یاد کرد و ادامه داد: افق روشنی پیش روی سرمایه گذاران بخش کشاورزی در کرمانشاه است، زیرا محصولات کشاورزی ما با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گردشگری را نیز از دیگر مزیت های کرمانشاه برشمرد و عنوان نمود: در کرمانشاه چهار هزار اثر تاریخی داریم که هریک از آنها فرصتی برای ثروت آفرینی است.

کاشفی تاکید نمود: کرمانشاه با وجود پتانسیل های درمانی فراوان، در حوزه توریسم سلامت نیز مزیت بسیاری دارد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه از مزیت مرزی بودن استان کرمانشاه هم یاد کرد و گفت: کرمانشاه تعیین و کانون صادرات به عراق است و سهم 45 درصدی از صادرات ایران به عراق را برعهده دارد.

به گفته این مسئول، تمام زیرساخت ها در مرزهای استان کرمانشاه برای توسعه صادرات فراهم است.

کاشفی در ادامه با اشاره به سابقه 95 ساله اتاق بازرگانی کرمانشاه با هزار عضو ثابت و دو هزار عضو متغییر، عنوان نمود: این سابقه بیانگر دیرینگی تجارت در کرمانشاه است.

وی در ادامه اظهار کرد: به علاوه استان کرمانشاه دو میلیون نفر جمعیت دارد که عمده آنها افراد تحصیل نموده هستند و از سوی دیگر کرمانشاه یک بازار دو میلیون نفری برای فراوری و عرضه محصولات و خدمات است.

دبیر اجرایی همایش ادامه داد: به علاوه فرهنگ حمایت و تکریم کارآفرینان و صاحبان سرمایه بین مردم کرمانشاه وجود دارد.

کاشفی در ادامه به برپایی این همایش برای اولین بار در استان کرمانشاه هم اشاره نمود و اضافه نمود: هیات 100 نفری از تجار و فعالان مالی برای این همایش دعوت شده اند و اولین گروهی هستند که مزیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری کرمانشاه اینقدر جدی به آنها معرفی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4932

به "تا به امروز هیچ سرمایه گذار خارجی در کرمانشاه ورشکست نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز هیچ سرمایه گذار خارجی در کرمانشاه ورشکست نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید