تجربه هیجانی متفاوت در هشتمین پارک محبوب اروپا

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی امروزه شهربازی ها از جاذبه های اصلی شهرها به حساب می آیند و فقط جایی برای تفریح نیستند. جدیدترین و هیجان انگیزترین امکانات بازی و تفریح در شهربازی ها می تواند یکی از عوامل جذب گردشگران باشند.

تجربه هیجانی متفاوت در هشتمین پارک محبوب اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

آثار باقی مانده از کارتاژها، اعراب، فنیقی ها، نورمن ها و یونانی ها در طول سده ها باعث شده که کشور ایتالیا امروزه به یکی از توریستی ترین کشورها تبدیل گردد، اما وجود شهربازی ها نیز خود در امر جذب گردشگر به کشورها کاملا تاثیرگذار است. پارک گاردالند یکی از این شهربازی ها است.

شهربازی گاردالند یکی از هیجان انگیزترین پارک ها در شمال شرقی کشور ایتالیا و در کنار دریاچه گاردا واقع شده است. این مجموعه در 19 جولای 1975 افتتاح شده و سه قسمت اصلی دارد که شامل گارالند، زندگی دریایی گاردالند و هتل گاردالند است.

این شهربازی با بیش از 445 هزار مترمربع مساحت در ژوئن 2005 توسط مجله فوربس رتبه پنجم بین ده شهربازی برتر جهان را به خود اختصاص داده است و در سال 2006 به شرکت مرلین اینترتیمنت واگذار شد.

پارک گاردالند بزرگ ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا بوده که از انواع گوناگون رولرکاستر، سواری های آبی، قایق های بادی، ماموت، رامسس، ریپتور، فرار از آتلانتیس و سیاه چاله برخوردار است و با هر سنی می توان در این پارک به تفریح پرداخت.

این پارک علاوه بر بازی های مهیج و سرگرم کننده برای تمام سنین مملو از درختان تزئین شده، مجسمه و پیکرهای با شکوه است و بازدیدکنندگان می توانند پس از بازی در هتل قلعه مانند این پارک اقامت داشته باشند.

یکی از جذاب ترین وسیله سرگرمی در این پارک ترن پاندای کونگ فوکار است که از انیمیشن معروف پاندای کونگ فو کار الهام گرفته و ساخته شده است، هم چنین بخشی دیگر از این پارک بزرگ با الهام از معابد و آرامگاه های مصری ساخته شده است.

پارک گاردالند با داشتن بیش از سی جاذبه تفریحی مانند آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زسیت آن ها هر ساله باعث جذب نزدیک به سه میلیون گردشگر به کشور ایتالیا می گردد. گردشگران هم چنین می توانند پس از تفریح در پارک گاردالند به پیاده روی و یا دوچرخه سواری در اطراف پارک نیز بپردازند.

منبع:

www.gardaland.it

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3763

به "تجربه هیجانی متفاوت در هشتمین پارک محبوب اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه هیجانی متفاوت در هشتمین پارک محبوب اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید