تفاوت نسخه 2019 اتومبیل Audi R8 با نسخه پیشین را ببینید

به گزارش جعبه مهر، خاتمه نسخه 2019 اتومبیل محبوب Audi R8 معرفی گردید و تصاویر آن در دسترس کاربران نهاده شد.

تفاوت نسخه 2019 اتومبیل Audi R8 با نسخه پیشین را ببینید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ روز گذشته انتظار ها به خاتمه رسید و خاتمه مدل جدید Audi R8 فراوری شد. شایعات زیادی پیرامون تغییرات جدید R8 شنیده می شد؛ گفته شده بود که موتور ارتقاء یافته V6 جایگزین V10 می گردد، اما حالا می دانیم که چنین تغییری رخ نداده است و در واقع موتور V10 همچنان مورد اعتماد مسئولان آئودی است و از طرفی در آزمایش های جدید 30 اسب بخار (22 کیلووات) بر قدرت پایه R8 اضافه نموده است.

این در حالی است که V10 پلاس (که با نام Quattro آن را می شناسیم) با عملکرد ضعیف تر، میزان 9 اسب بخار را ثبت نموده؛ اما 10V پلاس به طور کلی موتور ضعیف تری به شمار نمی رود، به طوری که مدل پایه در کمتر از 3.5 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت می رسد. از طرف دیگر آزمایش ها نشان می دهد که V10 پلاس با همان عملکرد زمان نزدیک به 3 ثانیه را ثبت نموده است.

در هر صورت هنوز هم بازار شایعات ویژگی ها R8 داغ است. سوالاتی از قبیل این که آیا این خودرو هیربدی(ترکیبی) است یا تمام الکترونیکی خواهد بود؟ اصلا این خودرو فراوری می گردد؟ این ها سوالاتی است که فقط مسئولان آئودی می توانند به آن پاسخ دهند. در بالا ظاهر بهبود یافته (خودرو سمت چپ) در مقابل مدل خروجی آن را (خودرو سمت راست) مشاهده می کنید:

هدف Audi از بازسازی R8 فقط تغییر چشم انداز ظاهر نبود، آن ها تغییرات واضحی در پنل جلویی خودرو ایجاد کردند. چانه خودرو جدید با یاری افزایش پنجره ها کوچک عمودی، کمی زاویه دارتر شده است. خود پنجره مشبک، عریض تر و به چراغ های جلو نزدیک تر شده، همچنین یک ورودی هوا بین چراغ و پنل جلویی طراحی شده است که در مدل های قبلی وجود نداشت. وجود سه پنجره افقی در قسمت بالا پنل، زیبایی خاصی به این قسمت بخشیده، اما با نگاه نزدیک تر، در قسمت کناری مدل جدید این خودرو، ضربه گیر ها (راکر)نقره ای زیبایی تعبیه شده که ظاهر جذابی به آن می دهد.

تغییرات قسمت عقب خودرو مشهود تر است، اما تا زمانی که این دو خودرو را پارک شده در کنار هم نبینید، شاید متوجه تغییرات قابل توجه آن ها نشوید. خروجی های بیضی شکل بزرگ جایگزین اگزوز ها نامحسوس ذوزنقه ای شکل شده اند. به همان اندازه تعیین است که دیفیوزر بزرگ عقب خودرو نسبت به مدل قبلی کمی عریض تر است. همچنین پنل جدید به شکلی است که تمام ابعاد عقبی خودرو را پوشانده، اما قسمت بالای پنل بدون تغییر مانده است.

تفاوت ها در قسمت داخلی به شکل محسوسی کمتر است. در واقعا قسمت داخلی مدل جدید R8، مانند همان مدل قدیمی است، هر چند برای زیبایی کار، رنگ بندی ها مقداری تغییر نموده است. همچنین لازم به ذکر است؛ فروش مدل جدید R8 اوایل سال آینده میلادی در اروپا شروع خواهد شد و این محصول در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: تعیینات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 588

به "تفاوت نسخه 2019 اتومبیل Audi R8 با نسخه پیشین را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت نسخه 2019 اتومبیل Audi R8 با نسخه پیشین را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید