توربین های بادی برق همه خانه های انگلیس را تأمین می نماید

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز گذشته با شرکت در کنفرانس حزب محافظه کار دولت این کشور اعلام نمود که استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای تأمین برق تمامی منازل در انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی در دستور کار قرار گرفته و این طرح حتماً تا سال 2030 تکمیل خواهد شد.

توربین های بادی برق همه خانه های انگلیس را تأمین می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی در این مورد اضافه کرد: کتری، ماشین لباسشویی، زودپز، تمامی وسایل گرمایی و نقلیه و غیره باید انرژی خود را با استفاده از ابزار تجدید پذیر به دست آورند.

بر اساس آنالیز های محلی، انگلیس برای تأمین برق مورد احتیاج خانوارهای خود به وسیله توربین های بادی باید 40 گیگاوات انرژی را به این شیوه تأمین کند. دولت انگلیس در سال 2019 هدف گذاری 30 گیگاواتی را تا سال 2030 در نظر گرفته بود که سال جاری این رقم به 40 گیگاوات افزایش یافته است.

سرمایه گذاری 207 میلیون دلاری دولت انگلیس در این زمینه منجر به راه اندازی مزارع توربین های بادی در سواحل دریاها و اقیانوس ها با قدرت فراوری یک گیگاوات برق تا سال 2030 خواهد شد. انتظار می رود تا یک دهه آینده هر سال حداقل 260 توربین بادی در انگلیس نصب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7629

به "توربین های بادی برق همه خانه های انگلیس را تأمین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توربین های بادی برق همه خانه های انگلیس را تأمین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید