جاذبه های شانگهای

به گزارش جعبه مهر، بندر پر جنب و جوش شانگ های با آسمان خراش های مدرن و امروزی سالانه پذیرای گردشگران فراوان تور چین می باشد. علاوه برجاذبه های مدرن بناهای تاریخی و باستانی و همچنین طبیعت زیبای این منطقه در جذب گردشگر بسیار اهمیت دارد. که از مهم ترین آنها می توان به موزه ها و معابد تاریخی، سالن های تئاتر و اپرا، باغ های زیبا و سرسبز باستانی، پارک و آکواریوم اشاره نمود . در این مطلب جاذبه های شانگهای را به شما معرفی می کنیم.

جاذبه های شانگهای

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

میدان رن مین و موزه شانگهای

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شانگهای که درمیان مسافران تور شانگهای هواداران زیادی دارد میدان رن مین و موزه شانگهای می باشد. این میدان یک میدان عمومی و زیبا در شانگهای است که میتوانید در آن خرید کنید همچنین برای استراحت به پارک مردم در شمال میدان بروید و یا به موزه شانگهای بروید که بسیار معروف می باشد.که در این موزه معروف ترین آثار تاریخی شانگهای دیده می گردد. سفالهایی با قدمت 6000 سال پیش این موزه بخش گالری نقاشی چینی دارد که دیدن آن را به گردشگران توصیه می کنیم.

منطقه پودونگ و برج جین مائو

اکثر دنیا گرد های غربی با منطقه یپودونگ آشنا هستند.چرا که این منطقه با افق زیبای خود مشهور است. که دلیل معروف بودن این منطقه در بین گردشگران موزه آن و برج بلند جین مائومنطره زیبای بلوار باند و هتل های معروف این منطقه می باشد. شما می توانید با رفتن روی برج جین مائو کل منظره زیبای شهر شانگهای را ببینید.

اسکله و بلوار باند

این اسکله نماد معماری شهر شانگهای می باشد. این بلوار یک و نیم کیلومتری در کنار رودخانه هوانگ پو می باشد. که ساختمان هایی با معماری کهن مدرن اروپایی که بیش از 50 بنای زیبا و منظم دیده می گردد .مردم در کنار رودخانه می رقصند یا تای چی می نمایند. همچنین دیوار عاشق در کنار رودخانه ساخته شده که بسیار زیباست. همچنین پارک هوانگ پو اولین پارک عمومی چین که از سال 1886 در این مکان وجود داشته.

باغ یویوان

باغ 400 ساله یویوان یکی از جذاب ترین و زیبا ترین باغ های کشور چین است . که در فصل بهار جذابیت بیشتری دارد. این باغ با آلاچیق دریاچه و ماهی صخره های یشم بامبو و درخت های کهن گل های یاس و دیگر گل های رنگارنگ بسیار زیبا و معروف است. این باغد قررن 16 توسط یک مقام دولتی ساخته شد و در قرن های بعد گسترده تر شد. که در حال حاضر این باغ پر از توریست های خارجی می باشد.

برج مروارید شرقی

این برج ششمین برج بلند دنیاست که در منطقه پودونگ و کنار رودخانه هوانگ پو ساخته شده . این برج با معماری مدرن و جذاب خود گردشگرن زیادی را جذب می نماید . این برج با 11 کره بزرگ کوچک ترکیبی از معماری مدرن و معماری باستانی کروی ساخته شده است. در داخل برج پر از تفریح و سرگرمی برای گردشگران می باشد . مانند: موزه از تاریخچه شهری شانگهای در پایه برج، دنیای علوم فانتزی، نمای پانورامای رودخانه هوانگ پو از کف شیشه ای زیر پای تان، که مانند گام زدن روی ابرهاست، یک هتل با 25 اتاق، کره هایی با دیوارهای شفاف برای تماشای زیبایی های شهر و چشم انداز دیدنی رودخانه یانگ تسه و چند فروشگاه و کافه و یک رستوران گردان در بالاترین کره.

معبد جید بودا

معابد در شانگهای فراوان هستند که یکی از معروف ترین آنها معبد جید بودا می باشد. این معبد دارای دو تندیس معروف است که از سنگاپور و برمه به شانگهای آورده شده اند.به نام های بودای نشسته و لمیده که تراشیده شده از مرمر و یشم سفید هستند . و با گوهر های گران بها تزیین شده اند. همچنین در این معبد تندیس های کوچکتری از بودا ظرف های کریستال و سفالینه، متون مقدس و نقاشی های بودایی وجود دارد.که برای گردشگران شانگهای بسیار جذاب است.

منبع: لذت سفر
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2498

به "جاذبه های شانگهای" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های شانگهای" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید