جزئیات مراحل ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا

به گزارش جعبه مهر، براساس این اطلاعیه مراحل ثبت نام برای خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده به توضیح زیر است:

جزئیات مراحل ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا

1- اگر شرایط 10 گانه خرید خودرو ذکر شده در اطلاعیه شماره یک را دارید، به سایت گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنید.

2- با وارد کردن شماره تلفن همراه و سایر مشخصات شخصی مانند کدملی و سال تولد، کد احراز هویت برای متقاضی پیامک می گردد، دقت داشته باشید که شماره تلفن همراه لزوماً باید به نام فرد ثبت شده باشد.

3- پس از آنکه به روزآوری و صحت سنجی اطلاعات وارد شده انجام و شرایط متقاضی برای ثبت نام خودرو تائید شد، امکان ثبت نام اصلی در سایت شرکت های خودروسازی فراهم می گردد.

4- تمام متقاضیانی که امکان خرید خودرو را پیدا نموده اند، به مدت یک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، خودرو مورد نظر خود را انتخاب نموده و 50 درصد وجه آن را واریز نمایند.

5- بعد از خاتمه مهلت ثبت نام، قرعه کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صمت و نهاد های نظارتی و به صورت نرم افزاری برگزار می گردد و اسامی منتخبین این قرعه کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

6- برگزیدگان قرعه کشی یک هفته پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا 50 درصد به جامانده قیمت خودرو را واریز و ثبت نام خود را کامل نمایند. خودرو های این افراد در یک بازه (حداکثر) سه ماهه تحویل خواهد شد.

7- مبلغ پرداختی سایر ثبت نام نمایندگان (که در قرعه کشی برنده نشده اند) طی هفت روز کاری به حساب آن ها برگردانده خواهد شد و آن ها این فرصت را دارند تا در طرح های فروش بعدی ثبت نام نمایند

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6252

به "جزئیات مراحل ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مراحل ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید