جزیره های رویایی که باید از نزدیک ببینید، تصاویر

به گزارش جعبه مهر، وقتی به بازنشستگی فکر می کنید یا جایی که دوست دارید تا آخر عمر زندگی کنید، به احتمال زیاد نوعی جزیره گرمسیری به فکر شما خطور می کند؛ اما یک مورد خیلی خاص و معین نیست. چیزی است که فقط می توانید رویای آن را ببینید؛ چرا به جای تصورات خود، به برخی از این سرزمین های دیدنی نگاهی نمی اندازید تا بتوانید هدفی ملموس برای خود انتخاب کنید.

جزیره های رویایی که باید از نزدیک ببینید، تصاویر

در این لیست مواردی از سراسر جهان انتخاب شده که احتمالا از دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد. البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که هنوز سفر به این مکانها به دلیل تعطیلی های مرتبط با کرونا رونق چندانی نگرفته اند؛

جزیره سیشل

کشور جزیره ای سیشل اولین مقصد ماست. این مکان در اقیانوس هند نزدیک کنیا و ماداگاسکار واقع شده و زیباترین سرسبزی های جهان را در خود جای داده است. بدون شک این جزیره از بهترین نمونه های جزایر گرمسیری است که با تابش خورشید در آب های شفاف و درختان نخل فراوان برای گردش به مقصد گردشگری مجذوب کنندهی تبدیل شده است. انسان ها برای گردش گردشگر ها تغییراتی را در این جزیره به وجود آورده اند که راحتی را برای آن ها به ارمغان می آورد.

فرودگاه بین المللی سیشل در سال 1971 افتتاح شده است؛ به این معنی که هنوز هم یک سرزمین کاملاً نو محسوب می شود و مکان های زیادی برای کشف شما وجود دارد و هنوز هم فضای بکر خود را دارد.

جزایر پالاوان

جزایر پالاوان در فیلیپین واقع شده اند. کشوری که به زیبایی ها و جاذبه های طبیعی خود معروف است. جزایر پالاوان تنوع و تعداد زیادی دارند که باعث ایجاد سفر های جزیره به جزیره شده است. از رشته کوه های سرسبز، چاله های آبی و سواحل غنی، همیشه در جزایر مختلف این منطقه چیز های بیشتری برای دیدن پیدا خواهید کرد.

پالاوان از 110 جزیره تشکیل شده که آن را به یکی از بهترین مکان ها برای سفر جزیره به جزیره تبدیل کرده است. از فعالیت های بیشتری از جمله سواری با قایق و کایاک سواری در امتداد آب های شفاف هم می توان در این مکان استفاده کرد.

کورفو

جزیره کورفو بیشتر از بقیه جزایز به حالت گردشگری در آمده است. این جزیره در یونان واقع شده است و در واقع تاریخ بی نظیری در خود دارد. کورفو از هزار و 300 سال قبل از میلاد با انسان ارتباط داشته است. این بدان معناست که بیش از 3 هزار سال است که در مورد این مکان میدانیم و نبرد های زیادی در این سرزمین اجرا شده است. این مکان ریشه در اساطیر یونان هم دارد که آن را نوعی بهشت می دانسته اند. امروزه کورفو از جزایری است که ساخت و ساز زیادی در آن اجرا شده و دارای شهر ها و جاده های زیادی است.

با وجود این، هنوز هم زیبایی های طبیعی و همچنین معماری قدیمی انسان ها را می توان در آن یافت. علاوه بر حیات وحش سرسبز و آب های زیبا، تعداد زیادی ساختمان قدیمی، خرابه، استحکامات و حتی قلعه در این جزیره قرار گرفته است.

آنگویلا

در مورد بعدی این لیست، جزیره آنگویلا واقع شده است. این جزیره در واقع بخشی از جزایر کارائیب است، اما برخلاف محبوبیت چشمگیر کارائیب در سال های گذشته، آنگویلا کمی ناشناخته به جای مانده و هنوز هم یک تجربه تازه را در کارائیب فراهم کرده است. در آنگویلا به دلیل تحریم فعلی اعمال شده در جزیره جمعیت کمی دیده می شود.

کشتی های مسافرتی و ساخت هتل های بلند در اینجا ممنوع است و این امر ممکن است عامل عدم مجذوب کنندهیت این منطقه برای عده زیادی از گردشگران باشد. البته آب های شفاف و زمین دست نخورده تنها برخی از ویژگی های شگفت انگیز آنگویلا است که می تواند برای هر کسی مجذوب کننده باشد. با وجود اینکه در این جزیره توسعه زیادی صورت نگرفته اما هنوز هم چند استراحتگاه زیبا در آن وجود دارد که به شما اطمینان دهد، اوقات خوشی را در آنجا سپری خواهید کرد.

بوراکای

فیلیپین سواحل گرمسیری زیادی دارد و بوراکای از بهترین موارد آن است. سواحل این جزیره پر از شن و ماسه سفید عجیب و غریب است که کیلومتر ها امتداد دارند. قایقرانی، غواصی، سفر جزیره به جزیره و پیاده روی فقط تنها برخی از فعالیت هایی است که در اینجا انجام می گیرد.

به دلیل که این مکان برای مسافرت بسیار محبوب است، امکانات زیادی برای سهولت در مسافرت، اقامت و حمل و نقل آسان در نظر گرفته شده که تعطیلات شما را بسیار راحت تر می کند.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: گردشبان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10502

به "جزیره های رویایی که باید از نزدیک ببینید، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره های رویایی که باید از نزدیک ببینید، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید