جشنواره ملی گردشگری در ارومیه به کار خود سرانجام داد

به گزارش جعبه مهر، اولین جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در ارومیه به کار خود انتها داد.

جشنواره ملی گردشگری در ارومیه به کار خود سرانجام داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، اولین جشنواره ملی گردشگری و پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم ارومیه به کار خود انتها داد.

جلیلی جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی طی سخنانی گفت: برگزاری این جشنواره حرکت جدیدی بود در حوزه گردشگری که مخاطبان خاص زیادی را جذب نموده و با استقبال فعالین صنعت گردشگری استان همراه باشد.

جباری با قدردانی از مشارکت نمایندگان برگزاری این جشنواره توضیح داد: از همه بخش ها بویژه مدیران واحدهای اقامتی، انجمن های صنفی، سرمایه گذاران بخش گردشگری بویژه گردشگری سلامت، گروه های هنری، هنرمندان صنایع دستی 26 استان که با تحمل رنج سفر به آذربایجان غربی آمدند و در این جشنواره حضور یافتند تقدیر می کنیم.

دبیراولین جشنواره ملی گردشگری ارومیه با اشاره به حضور فعال بخش بوم گردی در این جشنواره اضافه نمود: از حضور فعال بوم گردی های استان نیز قدردانی نموده و به همه همشهریان و هم استانی ها توصیه می کنم چنانچه علاقه مند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری باشند می توانند از خانه باغ های خود بعنوان واحدهای اقامتی با اخذ مجوز های لازم استفاده نموده و واحدهای اقامتی بوم گردی ایجاد نمایند.

جباری با اشاره به همکاریهای صدا وسیمای استان ادامه داد: باید از همکاریها و پوشش مطلوب و بموقع برنامه های این جشنواره توسط صدا وسیمای استان تشکر نموده و هم چنین از مطبوعات استان نیز برای پوشش اخبار جشنواره قدردانی می کنم.

او اجرای این جشنواره را نقطه آغاز جشنواره های آینده عنوان نموده و گفت: امیدواریم این جشنواره نقطه آغازی برای جشنواره های آتی گردیده و بعنوان برند شهر ارومیه عنوان گرفته و شاهد حضور کشورهای همسایه در این جشنواره باشیم.

در انتهای این مراسم از منتخبین بخشهای مختلف جشنواره با اهدای لوح تقدیر شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 170

به "جشنواره ملی گردشگری در ارومیه به کار خود سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی گردشگری در ارومیه به کار خود سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید