حسن یزدانی مقابل حریف روس کشتی نگرفت!

به گزارش جعبه مهر، در جریان یکی از ملاقات های نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد، تیم های فولادین ذوب آمل و شرکت داروسازی سهند ارس به مصاف هم رفتند که در خاتمه نماینده آمل با رجحان 8 بر 2 راهی فینال شد و تیم یهند ارس نیز به رده بندی رفت.

حسن یزدانی مقابل حریف روس کشتی نگرفت!

در جریان مبارزه وزن 86 کیلوگرم دو تیم، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک و عضو تیم فولادین ذوب آمل برابر آرتور نایفونوف روس به میدان نرفت. هادی وفایی پور در این مبارزه به جای یزدانی کشتی گرفت و در سرانجام با نتیجه سنگین 12 بر یک مقابل نایفونوف تن به شکست داد، اما در دیگر مبارزه های مهم، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره دنیا 2021، برابر رضا اطری از تیم آمل با نتیجه 4 بر 4 تن به شکست داد.

در وزن 65 کیلوگرم نیز یکی از نتایج عجیب این رقابت ها رقم خورد و مرتضی قیاسی دارنده مدال برنز آسیا برابر ژاگیر شاخیف دارنده مدال طلای دنیا 2021 از روسیه و عضو تیم سهند ارس با نتیجه 6 بر 4 به فزونی رسید.

در وزن 74 کیلوگرم، تیمور بیژوئف دارنده مدال برنز دنیا 2021 از روسیه مقابل مصطفی حسین خانی از تیم سهند ارس با نتیجه 2 بر 2 به فزونی رسید.

محمدحبیب گاژی ماگمدوف دارنده مدال نقره المپیک توکیو نیز به سختی و با نتیجه 8 بر 7 از سد محمد نخودی دارنده مدال نقره دنیا 2021 از تیم سهند ارس گذشت.

در وزن 92 کیلوگرم نیز علیرضا کریمی چهره شاخص کشتی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز دنیا برابر امیرحسین فیروزپور قهرمان جوانان دنیا با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11066

به "حسن یزدانی مقابل حریف روس کشتی نگرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی مقابل حریف روس کشتی نگرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید