حضور دانشگاه شیراز در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022)

به گزارش جعبه مهر، مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز به همراه استارتاپ ها و شرکت های مستقر خود، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) حضور یافت.

حضور دانشگاه شیراز در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022)

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصربه فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله ازسوی پارک فناوری پردیس و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، با حضور کارآفرینان و صاحب نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می گردد.

منصور کنعانی، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، هدف از حضور در این نمایشگاه را اثرگذاری بر اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور به وسیله ارتباط بین سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارتاپ ها و بعلاوه مشارکت و همکاری بین شرکت های فناور و استارتاپ های داخلی و بین المللی برشمرد.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاری روی ایده ها و استارتاپ ها، افزایش همکاری و مشارکت و نیز تبادل نظر و شبکه سازی میان بازیگران اصلی اکوسیستم نوآوری و فناوری و درنهایت توسعه این اکوسیستم، از دستاورد های حضور دانشگاه شیراز در چنین نمایشگاه هایی به شمار می رود.

گفتنی ست، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) سال جاری از 20 تا 23 اردیبهشت و با حضور مخاطبانی از کشور های روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی برگزار می گردد و بیش از 400شرکت در فضای نمایشگاه به مساحت 5هزارمتر، محصولاتشان را به نمایش گذاشته اند.

کنعانی توضیح داد: همزمان با این نمایشگاه، جلسات سرمایه گذاری برنامه ریزی شده است تا از این طریق بتوان فعالیت نوآورانه را در دانشگاه شیراز و استان فارس توسعه داد.

وی ادامه داد: با مساعدت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز، شرایطی فراهم شد تا اعضای تیم مرکز نوآوری و کارآفرینی در اینوتکس 2022 حضور یابند و درخصوص موضوعات عمومی کسب وکاری در حوزه فناوری، آنالیز ترند های آینده تکنولوژی مانند متاورس و بلاک چین و حکمرانی فناورانه در حوزه دانش بنیان، تجربه کسب نمایند.

کنعانی یادآور شد: اینوتکس سال جاری میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه احتیاج فناورانه نیز هست. در رویداد های ریورس پیچ صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذایی و حوزه صنعتی مختلف دیگر احتیاج های فناورانه خود را معرفی نموده و شرکت ها و افراد حاضر در نمایشگاه که ظرفیت تأمین و رفع کردن این احتیاج ها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اقدام می نمایند.

گفتنی ست، اینوتکس 2022 به صورت حضوری و مجازی برگزار شده است و علاقه مندان می توانند، با مراجعه به وب سایت نمایشگاه، به نشانی inotex.com از برنامه ها و رویداد های آن بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11167

به "حضور دانشگاه شیراز در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانشگاه شیراز در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید