خبرنگاران بهره برداری از یک هزار هکتار گلخانه در سال 99

به گزارش جعبه مهر، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی از واگذاری هفت هزار و 250 هکتار شهرک گلخانه ای خبرداد و گفت: برای امسال، بهره برداری از یک هزار هکتار گلخانه در قالب شهرک های گلخانه ای هدف گذاری شده است.

خبرنگاران بهره برداری از یک هزار هکتار گلخانه در سال 99

جهت دریافت خدمات اجرای قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش روزچهارشنبه وزارت جهاد کشاورزی، علی اشرف منصوری اضافه کرد: بهره برداری از یک هزار و 500 هکتار شهرک شیلاتی و 600 هکتار شهرک های دام و طیور و آبزیان نیز در امسال برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده سرمایه گذاران بخش کشاورزی برای دریافت چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات در بانک های عامل، توضیح داد: فراخوان واگذاری شهرک های کشاورزی نیز اعلام شده و بدون محدودیت به میزان تقاضای متقاضیان، واگذاری ها انجام می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ادامه داد: پرداخت تسهیلات در سه حوزه توسعه گلخانه ها، آبزی پروری و دام و طیور انجام می گردد.

منصوری با تاکید بر اینکه برطرف موانع پرداخت تسهیلات به جهش فراوری یاری خواهد نمود، گفت: این مهم در برطرف معضل بیکاری در استان ها، توسعه صادرات و همچنین در افزایش بهره وری منابع آب و خاک موثر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5094

به "خبرنگاران بهره برداری از یک هزار هکتار گلخانه در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری از یک هزار هکتار گلخانه در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید