خبرنگاران ترقه و آتش در آستارا و تالش خسارت بر جا گذاشت

به گزارش جعبه مهر، آستارا - خبرنگاران - روشن کردن مواد محترقه و آتش بازی در آستانه نوروز 1400 در تالش و آستارا سبب آتش سوزی 2 باب منزل مسکونی و مصدومیت چهار نفر شد.

خبرنگاران ترقه و آتش در آستارا و تالش خسارت بر جا گذاشت

گزارش خبرنگار خبرنگاران از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آستارا حاکی است که عصر امروز شنبه در آستانه تحویل سال نو بر اثر انفجار ماده محترقه در یک منزل مسکونی در بخش حویق تالش، چهار نفر به علت سوختگی به بیمارستان آستارا منتقل شدند.

این منبع خبر اضافه نمود: هر چهارمصدوم این حادثه بعد از دریافت اقدامات درمانی اولیه، به علت وخامت حال به بیمارستان مرکز استان گیلان منتقل شدند.

آتش سوزی منزل مسکونی در آستارا

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا از وقوع آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی در شهرک عباس آباد این شهرستان اطلاع داد.

بابک لطف جویی گفت: بی احتیاطی یک کودک در روشن کردن آتش در آستانه سال تحویل، علت این حادثه بود و سرایت آتش به پرده ها، قالی و اسباب و اثاثیه منزل حدود 500 میلیون ریال خسارت بر صاحبخانه تحمیل کرد.

وی از بیمه نبودن این واحد مسکونی ابراز تاسف کرد و از شهروندان خواست، بیمه حوادث اماکن مسکونی و تجاری را جدی بگیرند.

او با اعلام اینکه آتش بازی چهارشنبه سوری نیز سبب وقوع 25 حادثه آتش سوزی و مصدومیت پنج نفر شده بود، دادن نشانی دقیق محل حادثه به واحد آتش نشانی را در مهار سریع حوادث موثر دانست.

شهرستان های تالش با 200 هزار نفر و آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9489

به "خبرنگاران ترقه و آتش در آستارا و تالش خسارت بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترقه و آتش در آستارا و تالش خسارت بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید