خبرنگاران کیوسکداران توزیع کننده مطبوعات در قزوین از تخفیف اجاره بها بهره مند می شوند

به گزارش جعبه مهر، قزوین- خبرنگاران- معاون خدمات شهری و رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: کیوسکداران توزیع کننده مطبوعات در شهر قزوین از تخفیف 20 درصدی در پرداخت اجاره بها بهره مند می شوند.

خبرنگاران کیوسکداران توزیع کننده مطبوعات در قزوین از تخفیف اجاره بها بهره مند می شوند

به گزارش خبرنگاران، وحید مقدم سلیمی روز شنبه با بیان اینکه از سال 88 امور این کیوسک ها بر عهده این سازمان قرار گرفته است، اضافه نمود: قرارداد مبالغ اجاره بهای کیوسک ها هر سه سال معین شده بود تا اینکه با انتها آخرین قرارداد سه ساله در شهریورماه سال گذشته، لایحه پیشنهادی افزایش اجاره بها به شورا ارسال شد.

وی گفت: لایحه افزایش اجاره بهای کیوسک های مطبوعاتی از سوی این سازمان ارائه شد که طی آن افزایش 200 درصدی اجاره بهای کیوسک های سطح شهر درخواست شد.

مقدم سلیمی اضافه نمود: اجاره بهای واقعی این کیوسک ها خیلی بالاتر از مبلغ معین شده از سوی کارشناسان رسمی دادگستری است اما شهرداری نرخ حداقلی را در این خصوص معین نموده است و در حال حاضر سالانه 300 تا 800 هزار تومان بابت اجاره بها دریافت می گردد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری قزوین با بیان اینکه این کیوسک ها حق کسب دارند و بیش از 20 سال است که مشغول به فعالیت هستند، گفت: در حال حاضر 15 کیوسک سطح شهر قزوین روزنامه می فروشند و با طرحی که ارایه داده ایم اجاره بهای این کیوسک ها که مطبوعات را نیز در کنار سایر اجناس می فروشند با 20 درصد تخفیف دریافت خواهد شد.

وی اضافه نمود: از سال 87 نیز 15 کیوسک موجود در شهر قزوین در قالب مزایده و تعدادی از آنها نیز به خانواده شهدا، معلولان و مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7357

به "خبرنگاران کیوسکداران توزیع کننده مطبوعات در قزوین از تخفیف اجاره بها بهره مند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کیوسکداران توزیع کننده مطبوعات در قزوین از تخفیف اجاره بها بهره مند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید