خبری که بازیکنان استقلال را شوکه و ناراحت کرد

به گزارش جعبه مهر، در خبرها آمده که بازیکنان استقلال به خاطر اعتراض به شرایط مدیریتی 5 درصد جریمه شده اند. این در حالی است که استقلالی ها به مراتب کمتر از بازیکنان سایر تیم ها مصاحبه می کنند.

خبری که بازیکنان استقلال را شوکه و ناراحت کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خبر جریمه 5 درصدی بازیکنان استقلال که امروز رسانه ای شد، ناراحتی شدید آنها را در پی داشت. البته استقلالی ها این خبر را باور نکرده و همه دنبال منبع خبر بودند.

بازیکنان استقلال مدت هاست که زیاد مصاحبه نمی کنند و به قول معروف دور رسانه ها را خط کشیده اند اما شاید مسائلی که در فضای مجازی مطرح کرده اند و نقدها آنها از مسائل مالی باعث جریمه شده است.

این در حالی است که فرهاد مجیدی درست یا غلط بیشترین نقدها را از شرایط مالی باشگاه داشت و گفته بود بعضی از بازیکنان 25 درصد دریافتی داشته اند و بعضی دیگر 60 درصد.

استقلال کم کم به زمان بازی با پدیده مشهد نزدیک می شود ولی شرایط مالی جالبی ندارد. مدیران باشگاه هم به رغم تلاش هایی که داشتند، نتوانستند این مسائل را حل کنند. از طرفی اسپانسر اصلی باشگاه پول آنها را طبق گفته خود مجیدی داده و امکان فسخ قرارداد با این اسپانسر وجود ندارد.

هر چند که فشارهایی از داخل باشگاه به مددی وارد می شود که قرارداد اسپانسری را فسخ کند که البته این مسئله پیامدهای خطرناکی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10432

به "خبری که بازیکنان استقلال را شوکه و ناراحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که بازیکنان استقلال را شوکه و ناراحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید