دعوت سازمان مدیریت میادین شهرداری از پیمانکاران برای همکاری در پروژه های عمرانی

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم حضور هر چه پر رنگ تر شرکت های توانمند در مناقصات پروژه های عمرانی این سازمان، گفت: نگاهمان به حضور حداکثری شرکت ها در این مناقصات، یک بازی برد - برد است

دعوت سازمان مدیریت میادین شهرداری از پیمانکاران برای همکاری در پروژه های عمرانی

به گزارش خبرنگاران سید سعید راد اضافه کرد: باور داریم اصل رقابت شرکت ها برای اجرای پروژه های سازمان مدیریت میادین علاوه بر تأمین منافع شرکت برنده، موجب افزایش کیفیت و کاهش هزینه ساخت این پروژه ها خواهد شد و در نهایت سود آن به شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر باز می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه در حال حاضر پروژه های متعددی از سوی این سازمان در اقصی نقاط تهران در دست ساخت است، گفت: پروژه های دیگری نیز در حوزه های بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای موجود میوه و تره بار و ساخت و ساز بازارهای جدید، آماده برگزاری مناقصه و سپردن به شرکت هایی است که در این مناقصات برنده می شوند.

وی بر اهتمام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نسبت به تامین حداکثری مصالح مدیریت شهری و منافع شهروندان تاکید و گفت: تحقق دو اصل شفافیت و رقابت را موجب کارآمدی این سازمان می دانیم و کوشش می کنیم با ارتقای کیفی و کمی خدمات خود بر رضایتمندی شهروندان از عملکردمان بیفزاییم. از این رو، این دو اصل را با جدیت دنبال نموده ایم.

راد با اشاره به عدم بدهی این سازمان به پیمانکاران، در شرایطی که بسیاری از شرکت های پیمانکار در همکاری با واحدهای مختلف، نگران دریافت مطالبات خود هستند، اظهار کرد: این موضوع نشاندهنده تعهد این سازمان نسبت به شرکت های پیمانکاری است که در پروژه های این سازمان همکاری دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر 243 میدان و بازار میوه و تره بار در 22 منطقه شهر تهران زیر نظر این سازمان فعالیت می نمایند، توضیح داد: طبق یک برنامه زمان بندی شده در پی توسعه بازارهای جدید میوه و تره بار در محله های پرجمعیت و فاقد بازار هستیم علاوه بر آن بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار موجود را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران شرکت های پیمانکار صاحب صلاحیت و دارای رتبه از سازمان برنامه و بودجه کشور و شهرداری تهران، می توانند از هفته آینده با مراجعه به سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به نشانی : https://mayadin.tehran.ir از فهرست و مشخصات پروژه های عمرانی این سازمان و شرایط شرکت در مناقصات این پروژه ها آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4484

به "دعوت سازمان مدیریت میادین شهرداری از پیمانکاران برای همکاری در پروژه های عمرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت سازمان مدیریت میادین شهرداری از پیمانکاران برای همکاری در پروژه های عمرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید