ذوب آهن، پارس، نفت، سایپا، فولاد محروم از میزبانی هفته اول و دوم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند درباره تغییرات اتفاق افتاده در استادیوم ها در راستای الزامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیان کرد:مایه خرسندی است که جامعه فوتبال و مردم عزیز علاقمند در هفته ها و روزهای اخیر خبرهای خوبی از اکثریت استادیوم هایی که مسابقات لیگ برتر در آن ها برگزار می گردد شنیده اند. این تحولات با کوشش گسترده وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، باشگاه ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و شرکت تجهیز عملیاتی شد تا در جهت رفاه حال تماشاگران برای فصل آینده مسابقات گام های استواری برداشته گردد. اتفاقی که در سیرجان و قائمشهر رخ داد نمونه عملی تحقق اهداف بزرگ در بحث زیرساخت ها بود که می تواند برای همه باشگاه ها الگو باشد.

ذوب آهن، پارس، نفت، سایپا، فولاد محروم از میزبانی هفته اول و دوم

وی ادامه داد: به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فوتبال، صمیمانه سپاسگزار تلاش های اجرا شده هستم. اینکه باشگاه ها تلاش کردند تا بستر لازم برای تحقق استاندارهای مدنظر انجام گردد، هزینه های زیادی را می طلبید که با همت و تلاش و تلاش همه جانبه رنگ واقعیت به خود گرفت و لذا طرح مباحثی چون ظاهری بودن این تغییرات ظلم،توهین و بی انصافی در حق مردم ،باشگاه ها و خانواده فوتبال تلقی می گردد.

رئیس سازمان لیگ با انتقاد از یکی از روزنامه های کشور گفت: این روزنامه که از دولت ارتزاق می نماید واقعیت روند پیشرفت ورزشگاه ها را وارونه القا می نماید و این روند را ظاهری تلقی نموده است. این رفتار، اجحاف در حق مردم و طرفداران خوب باشگاه ها است که زحمات آنان را نادیده می گیرند. امیدواریم در هر مقطع زمانی واقعیت ها گفته شوند و همه دوستان رسانه ای می توانند به ورزشگاه رفته و خود از نزدیک تغییرات و ایجاد الزامات را به نظاره بنشینند.

رییس سازمان لیگ اظهار داشت: درباره ورزشگاه آزادی گیت های بیرونی و طبقه اول تکمیل و در حال حاضر فرآیند تکمیل گیت های طبقه دوم انجام می گردد. مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای فروش الکترونیک بلیت هم حل شد.

وی ادامه داد: در ورزشگاه شاهین شهرداری بوشهر دوربین ها کار گذاشته شده و جایگاه های این ورزشگاه هم شماره گذاری شده است. گیت های ورزشگاه هم در حال نصب است تا میزبان مسابقات شاهین بوشهر باشد.

بهاروند اضافه نمود: درباره باشگاه گل گهر باید بگویم که سکو، رختکن و وی آی پی ساخته شده است. گیت ها در حال نصب است و شماره گذاری تمام شده است. در ورزشگاه ماشین سازی، کار راه اندازی دوربین ها صورت گرفته، شماره گذاری ها انجام می گردد و گیت ها در حال نصب است.

وی یادآور شد: در بحث باشگاه ذوب آهن اصفهان یک قسمتی از ورزشگاه سکو نداشت که سکو گذاری شده است.این ورزشگاه گیت ندارد و تلاش می نمایند تا گیت ها را هم نصب نمایند. نفت مسجد سلیمان هم تقریبا مانند ذوب آهن است و باید در بازی اول بیرون بازی کند. ورزشگاه فولاد هم فقط گیت می خواهد چون شماره گذاری صورت گرفته و دوربین هم دارد اما بعید است به این هفته برسد.

بهاروند اظهار داشت: برای هفته دوم لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز دوربین هایش نصب شده،جایگاه ها در حال نصب و شماره گذاری هستند و گیت ها هم در حال آماده سازی است و به هفته دوم می رسد. ورزشگاه پارس جنوبی در حال حاضر جایگاه هایش را آغاز به نصب نموده ولی بعید است به هفته دوم برسد چون گیت ها آماده نیست. سایپا و صنعت نفت بعید است به هفته دوم برسند و بیرون از خانه بازی می نمایند. ورزشگاه سپاهان هم جایگاه گذاری شده و دوربین نصب شده و فقط گیت مانده و به هفته دوم می رسد. نساجی مازندران هم فقط گیتش مانده و جایگاه گذاری شده است و به احتمال زیاد به هفته دوم می رسد. شهر خودرو هم گیت هایش باقی مانده که بعید است برسد ولی موضوع را پیگیری می نمایند. هر ورزشگاهی الزامات را ایجاد نکند نمی تواند میزبان مسابقات باشد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2546

به "ذوب آهن، پارس، نفت، سایپا، فولاد محروم از میزبانی هفته اول و دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن، پارس، نفت، سایپا، فولاد محروم از میزبانی هفته اول و دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید