راجرز: لیورپول در خانه منچسترسیتی محتاطانه بازی نخواهد کرد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی ساید گفت مردانش می خواهند در بزرگ ترین بازی هفته دوم لیگ برتر انگلیس قدرت خود را در ابتدای فصل جدید فوتبال انگلیس محک بزنند.

راجرز: لیورپول در خانه منچسترسیتی محتاطانه بازی نخواهد کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، برندان راجرز در آستانه دیدار تیمش و منچسترسیتی در استادیوم اتحاد در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، گفت تصور می نماید که هر دو تیم در این بازی برای ارائه بهترین بازی های شان جهت ارزیابی خود انگیزه دارند.

بازی فردا شب (دوشنبه) منچسترسیتی و لیورپول در خانه آبی پوشان شهر منچستر در شرایطی برگزار می گردد که این دو تیم فصل پیش تا هفته پایانی رقابتی شانه به شانه برای تصاحب عنوان قهرمانی داشتند و مجموع گل های زده شان از مرز 100 گل گذشت.

راجرز در کنفرانس خبری پیش از این بازی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش با نگرشی محتطانه راهی میدان خواهد شد، گفت: بعید می دانم. اگر به بازیکنانی که در ترکیب هر دو تیم حضور دارند نگاه کنید، متوجه سطح بالای خلاقیت و ابتکار در آنها می شوید. به نظر من هر دو تیم در این بازی، خلاقانه بازی خواهند کرد و در پی به ثمر رساندن گل خواهند بود.

مربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی ساید ادامه داد: می دانیم که برای این بازی، زمانی که توپ را در اختیار نداریم باید یکپارچه و منسجم عمل کنیم و به اندازه کافی جنگنده نشان دهیم و من سیتی را تحت فشار قرار دهیم. می دانیم که از پتانسیل لازم برای ضربه زدن به هر تیمی برخوردار هستیم. می دانیم که هنوز ابتدای فصل است اما بدون شک این بازی یک بازی خوب و مهم برای هر دو تیم خواهد بود.

منچسترسیتی و لیورپول در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو تیم بازی اول خود را در فصل جدید لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3582

به "راجرز: لیورپول در خانه منچسترسیتی محتاطانه بازی نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راجرز: لیورپول در خانه منچسترسیتی محتاطانه بازی نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید