رجبی: از عملکرد کادرفنی تیم ملی هندبال راضی هستیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم

به گزارش جعبه مهر، دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: نباید فراموش کنیم که در مسابقات انتخابی المپیک، ترکیب تیم ملی تغییر نموده و هماهنگی این تیم زمان بیشتری احتیاج دارد.

رجبی: از عملکرد کادرفنی تیم ملی هندبال راضی هستیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

محمدرضا رجبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک 2020، گفت: تیم ملی کشورمان در مجموع در قطر بازی قابل قبولی داشت. در گروه ما هر سه تیم حاضر خوب و با تجربه بودند و دو تیم نیز به فینال رسیدند و نایب قهرمان و تیم سوم دوره قبل در گروه ما قرار داشتند. بچه های ما در گام اول کره جنوبی را بردند که نتیجه خوبی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که در مسابقات انتخابی المپیک، ترکیب تیم ملی تغییر نموده و هماهنگی این تیم زمان بیشتری احتیاج دارد. بعضی بچه ها اولین تجربه حضور در مسابقات بین المللی را داشتند و احتیاج به فرصت داشتند تا به شرایط و جو مسابقات آشنا بشوند. در مجموع جوانان شایسته ای در تیم بودند.

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در خصوص لزوم حفظ تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا، گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه داریم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می کنیم تا برای انتخابی دنیا تیم خوبی را اعزام کنیم. برای ما مهم است که بتوانیم جواز حضور در دنیا را کسب کنیم.

رجبی در خصوص ادامه همکاری با کادر فنی تیم ملی یادآور شد: جلسه ای را با کادر فنی برگزار می کنیم. در خصوص ادامه حضور کادر فنی برای مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم می گیریم. در مجموع این کادر فنی عملکرد خوبی داشت. تیمی ما با یک شکست به جمع 4 تیم نرسید در حالیکه تیمی با دو باخت نایب قهرمان شد. تیم ملی ما حتی با بحرین هم نزدیک بازی کرد فقط چند مورد کم تجربگی و اشتباهات فردی باعث شکست ما شد وگرنه می توانستیم بحرین را شکست دهیم. باخت بحرین مقابل کره جنوبی شانس صعود را از ما گرفت.

وی در خصوص زمان شروع مجدد لیگ برتر هندبال مردان گفت: بازیکنان لژیونر در اختیار باشگاه شان قرار گرفتند. دو نماینده ایران نیز راهی جام باشگاه های آسیا می شوند و بعد از آن مسابقات لیگ از سر گرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3387

به "رجبی: از عملکرد کادرفنی تیم ملی هندبال راضی هستیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی: از عملکرد کادرفنی تیم ملی هندبال راضی هستیم، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید