رضایی: پیروزی مقابل امارات برای ملاقات با کره ضریب اطمینان ایجاد کرد، اُفت مقطعی تیم ملی طبیعی است

به گزارش جعبه مهر، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد این تیم با پیروزی مقابل امارات ضریب اطمینان خوبی را برای بازی با کره جنوبی پیدا نموده است.

رضایی: پیروزی مقابل امارات برای ملاقات با کره ضریب اطمینان ایجاد کرد، اُفت مقطعی تیم ملی طبیعی است

رحمان رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات، گفت: مهمترین مسئله این بود که تیم ملی در خانه امارات پیروز شد، ولی فکر می کنم همه روی این موضوع اتفاق نظر دارند که به نسبت بازی های قبل عملکرد تیم ملی ضعیف تر بود. فکر می کنم شرایط بدنی بازیکنان ایده آل نبود.

وی با بیان اینکه حداقل می توانستیم به امارات سه گل بزنیم.، اشاره نمود: جدا از بحث پنالتی که از دست رفت با همین شرایط هم تیم ملی باید با تعداد گل های بیشتری مقابل امارات پیروز می شد. با اینکه شرایط بازیکنان در این بازی ایده آل نبود، اما خدا را شکر بردیم و صدرنشین جدول باقی ماندیم. این موضوع ضریب اطمینانی است تا با خیالی راحت مقابل کره جنوبی بازی کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران راجع به اینکه علت اُفت تیم ملی در بازی با امارات چه بوده است، اظهار داشت: از دقیقه پنج بازی حس کردم تیم تمرکز بازی های قبلی را ندارد. شاید به علت عدم برگزاری اردوی مناسب و مدت دار و برگزاری بازی در شرایط آب و هوایی امارات بدن بازیکنان از فرم ایده آل خارج شده بود.

رضایی بعلاوه توضیح داد: خدا را شکر با وجود همه این مسائل تیم ملی در این بازی سخت، پیروز شد و این جای تبریک دارد. می توان گفت در روزی که آنچنان خوب نبودیم سه امتیاز را گرفتیم. شرایط کلی تیم ملی خیلی خوب است و امکان داد در هر تورنمنتی تیم در مقطعی دچار اُفت گردد.

وی در پایان گفت: بازی با امارات برای ما تمام شده است و حالا باید فقط به فکر بازی با کره باشیم تا بتوانیم با رفع کردن ضعف ها و شرایط بدنی بهتر به پیشواز این بازی مهم برویم. بازی با کره مهمترین بازی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10926

به "رضایی: پیروزی مقابل امارات برای ملاقات با کره ضریب اطمینان ایجاد کرد، اُفت مقطعی تیم ملی طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: پیروزی مقابل امارات برای ملاقات با کره ضریب اطمینان ایجاد کرد، اُفت مقطعی تیم ملی طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید