رونی به دنبال پیوستن به کادر فنی منچستریونایتد

به گزارش جعبه مهر، اسطوره باشگاه منچستریونایتد میخواهد به کادرفنی اولگنار سولسشایر ملحق گردد.

رونی به دنبال پیوستن به کادر فنی منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی سان اطلاع داد وین رونی میخواهد پس از خاتمه دوران حرفه ای اش، به کادرفنی اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد ملحق گردد. مهاجم پیشین تیم های منچستریونایتد و اورتون تا خاتمه سال 2020 تحت قرارداد دی سی یونایتد آمریکا است. رونی که دومین فصل حضورش در لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا (MLS) را تجربه می نماید، تا کنون 25 گل در 44 بازی برای دی سی یونایتد به ثمر رسانده است.

یک منبع نزدیک به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس در این باره به سان گفت: رونی در حال برنامه ریزی برای آینده است و می خواهد در فوتبال باقی بماند. وین می خواهد که خانواده اش را گردهم نگه دارد، از این رو بهترین گزینه برای او، داشتن شغلی در باشگاه منچستریونایتد خواهد بود. رونی دوست دارد روزی به مربیگری روی بیاورد. در بلند مدت او دوست دارد که بخشی از کادر فنی اولگنار سولسشایر و کاری که او در حال انجامش در من یونایتد است، باشد.

وین رونی که تابستان 2017 بعد از 13 فصل حضور در منچستریونایتد این تیم را ترک کرد و پس از یک فصل بازی در اورتون، راهی لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) شد تا برای دی سی یونایتد بازی کند، پیش از این گفته بود که در حال برنامه ریزی برای ورود به عرصه مربیگری است.

رونی که بین سال های 2004 تا 2017 در منچستریونایتد عضویت داشت و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی با 253 گل زده از آن وی است، با شیاطین سرخ به عناوینی همچون 5 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیک اروپا دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2415

به "رونی به دنبال پیوستن به کادر فنی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی به دنبال پیوستن به کادر فنی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید