زدا اطلاع داد واریز بسته های حمایتی دولت به حسات بازنشستگان تامین اجتماعی از امشب

به گزارش جعبه مهر، سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: تا فردا بعد از ظهر مبلغ بسته های حمایتی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

زدا اطلاع داد واریز بسته های حمایتی دولت به حسات بازنشستگان تامین اجتماعی از امشب
به گزارش خبرنگار ، محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در خصوص زمان واریز مبلغ بسته های حمایتی دولت به حساب بازنشستگان اظهار کرد: افرادی که درآمد زیر 3 میلیون تومان دارند شک نداشته باشند که مبلغ بسته های حمایتی به حساب آن ها واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این افراد شامل سه گروه هستند، اضافه نمود: گروه بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان مشمول این بسته می شوند.

وی با بیان اینکه این سه گروه مجموعاً 2 میلیون و 600 هزار را شامل می شوند، گفت: برای اطمینان خاطر این افراد اعلام می کنیم از امشب واریزی ها به حساب آنها آغاز شده است.

زدا اعلام کرد: مبلغ واریزی برای هر خانوار 200 هزار تومان تعریف شده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی اضافه نمود: تشریح کرد:امکانات را طوری فراهم نموده ایم که مبالغ واریزی همه افراد در سراسر کشور از تهران به حساب آن ها واریز گردد.

وی با بیان اینکه مقرر شده است بسته حمایتی تا خاتمه سال دو بار دیگر تمدید گردد، اعلام کرد: هر خانواده تا خاتمه سال 600 هزار تومان دریافت خواهد نمود.

وی در خصوص زمان توزیع بسته های حمایتی مراحل بعدی گفت: زمان دقیق توزیع بسته حمایتی مرحله دوم و سوم هنوز مشخص نشده است.

به گفته سرپرست تامین اجتماعی این بسته های حمایتی به صورت پول به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد و سرپرستان خانوار در هر جایی که بخواهند میتوانند این مبلغ را هزینه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 886

به "زدا اطلاع داد واریز بسته های حمایتی دولت به حسات بازنشستگان تامین اجتماعی از امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زدا اطلاع داد واریز بسته های حمایتی دولت به حسات بازنشستگان تامین اجتماعی از امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید