ساعت بازی استقلال ، نساجی در هفته ششم لیگ

به گزارش جعبه مهر، عصر امروز استقلال و نساجی؛ قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی از ساعت 17.30 دقیقه در استادیوم آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت. دیداری که برای استقلال از اهمیت بسیاری برخوردار است. آبی ها فصل پیش با وجود قهرمانی در لیگ نتوانستند این تیم قائمشهری را شکست دهند و در جام حذفی نیز در ضربات پنالتی به آن ها باختند تا فرصت بزرگ کسب دو جام در یک فصل از میان برود.

ساعت بازی استقلال ، نساجی در هفته ششم لیگ

نساجی در واقع تنها تیمی بود که فصل قبل توانست شکست را به استقلال تحمیل کند تا عصر امروز آبی های مرکز با نگاهی کاملاً انتقام آمیز رخ در رخ این تیم شایسته قرار بگیرند. تیمی که حمید مطهری، مربی سابق پرسپولیس را روی نیمکت خود دارد. مردی که اصلاً میان استقلالی ها محبوب نیست و به علت نوع ادبیاتش به چهره ای منفور میان طرفداران این باشگاه تبدیل شده است.

تردیدی نیست همه استقلالی ها دوست دارند مطهری با تیمش در استادیوم آزادی با تلخ ترین شکست ممکن بدرقه گردد، اما شکی نیست که این مربی تازه کار نیز برای رسیدن به امتیاز گام به استادیوم آزادی خواهد گذاشت و چه بسا مانند پیکان بازی دفاعی را سرلوحه کار خود قرار دهد تا دست کم یک امتیاز سوغات ببرد. در واقع این ساپینتو و بازیکنان استقلال هستند که باید هر چه هنر دارند در میدان رقابت به نمایش بگذارند تا برنده از میدان بازی با نساجی خارج شوند و سومین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

استقلال برای رسیدن به برد ابزار کافی را در اختیار دارد و چنانچه در اوج هماهنگی گام به میدان بگذارد و از موقعیت های به دست آمده نهایت بهره را ببرد، با 3 امتیاز میدان رقابت را ترک خواهد نمود. اگر استقلال به مانند بازی با پیکان و نفت مسجد سلیمان دوباره طعم تلخ تساوی را بچشد بدون شک ادامه کار برای ساپینتو سخت خواهد شد و این مربی زودتر از آنچه تصور می گردد در وضعیتی مبهم قرار خواهد گرفت.

پیروزی مقابل نساجی استقلال را به کلی از بحران نسبی که گریبانش را گرفته خارج خواهد نمود و با آرامش بیشتری به تعطیلات میان فصل خواهد فرستاد. استقلال حقیقتاً به پیروزی در این میدان احتیاج مبرم دارد و باید با همه وجودش مقابل نساجی چی ها قرار بگیرد و هیچ اشتباهی را در بخش دفاعی و هجومی خود مرتکب نگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11228

به "ساعت بازی استقلال ، نساجی در هفته ششم لیگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساعت بازی استقلال ، نساجی در هفته ششم لیگ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت بازی استقلال ، نساجی در هفته ششم لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید