داور بازی فولاد تا نیمه شب در جشن تولد بود

به گزارش جعبه مهر، سعید آذری در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تساوی فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی در هفته بیست و نهم لیگ برتر و ادعای فولادی ها مبنی بر نگرفتن دو پنالتی به سود این تیم، گفت: ابتدا درباره مسابقه باید بگویم می دانستیم پارس بسته بازی می نماید. این تیم هم برای ماندن در لیگ برتر کوشش می نماید و چاره ای نداشت. نمی گردد خرده ای به تیم پارس یا سیروس پورموسوی سرمربی این تیم گرفت. ما فرصت های زیادی به دست آوردیم و زحمت کشیدیم تا از دفاع چند لایه پارس عبور کنیم ولی اشکان خورشیدی داور بازی تمرکز نداشت.

داور بازی فولاد تا نیمه شب در جشن تولد بود

داور بازی تا نیمه شب در جشن تولد و در فکر قضاوت دربی بود

مدیرعامل فولاد ادامه داد: ما که می دانیم داور مسابقه تا ساعت 2 بامداد روز بازی فولاد در مراسم جشن تولد بود. سرپرست کمیته داوران باید به داور مسابقه بگوید که جای تولد دریافت در خانه است نه شب قبل از بازی در هتل. خورشیدی به فکر این بود که قضاوت دربی را به او می دهند یا خیر. ما قربانی تمرکز نداشتن خورشیدی در این مسابقه شدیم. این دومین باری است که چوب این اشتباهات را می خوریم.

نمی گذارم حق تیمم را بخورند

آذری با اشاره به اشتباهات سابق داوری علیه فولاد توضیح داد: آقای حسن اکرمی که داور بازی فولاد و نساجی بود، بعد از آن اشتباهاتی که داشت الان کجا است؟ آقایان خودشان متوجه شدند اکرمی در آن بازی چه اشتباهاتی داشت. اگر با شخص سعید آذری مشکل دارید بگویید تا بروم. من آدم حق طلبی هستم و نمی گذارم حق تیمم را بخورند.

صفیری در کمیته داوران اختیار ندارد و داوران را برایش می چینند

وی اعلام کرد: آقای اسماعیل صفیری سرپرست کمیته داوران انسان پاک و متدینی است و من روی اسم او قسم می خورم ولی نمی دانم چرا فدراسیون فوتبال حکم ریاست کمیته را برایش نمی زند. صفیری الان سرپرست است و اختیار ندارد. اینکه داوران را برای کمیته داوران بچینند خوب نیست و به درد نمی خورد.

اشتباه بازی پرسپولیس تکرار شد

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه نمود: خورشیدی در بازی دیشب تیم فولاد را نابود کرد. این بار اول نیست. او در بازی رفت با پرسپولیس هم همین اشتباه را نموده بود و خطای بازیکنان پرسپولیس را پشت محوطه جریمه این تیم اعلام نکرد؛ همان توپ برگشت و خورشیدی برای پرسپولیس پنالتی گرفت.

تا لحظه آخر تسلیم نمی شویم

آذری درباره اینکه فولاد فرصت خوبی را برای کسب سهمیه آسیایی از دست داد، اظهار کرد: ما ناامید نمی شویم و تا لحظه آخر می جنگیم. حس خودم جنگجویی تا آخرین لحظه است و روحیه قهرمانی دارم. خدا هم شاهد زحمات ما هست. در یک فصل، دو تابستان داغ در اهواز بازی کردیم. تیم ما کرونا را هم شکست داد و با این چیزها تسلیم نمی شویم.

نمایندگان خوزستان از حق فولاد دفاع نمایند

وی در مورد ملاقات حساس روز پنجشنبه فولاد با تراکتور در اهواز گفت: ما نگران مبارزه با حریف نیستیم بلکه نگران اشتباهات داوری هستیم که فولاد را نابود نموده است. تنها دلخوشی مردم خوزستان همین فوتبال است و همین دلخوشی را از آنها می گیرند. نمایندگان مجلس در سایر استان ها از تیم های خود دفاع می نمایند. از نمایندگان خوزستان می خواهم در این مورد وسط بیایند و دخالت نمایند.

داوران برای استقلال با تمرکز سوت می زنند برای ما بدون تمرکز!

مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه صحبت هایش گفت: بعد از بازی فولاد با استقلال باوجود اینکه تصمیمات سیدعلی داور آن بازی درست بود، هجمه ای علیه داوری شکل گرفت. نمی خواهم تهمت بزنم ولی از آن موقع داوران با تمرکز بیشتری برای استقلال سوت زده اند! دقیقاً این اتفاق برای ما برعکس رخ داد و داوران بدون تمرکز برایمان قضاوت نموده اند. اگر با سعید آذری مشکل دارند بگویند وگرنه با این کارهایشان به مردم خوزستان ظلم می نمایند. من که در فوتبال هستم و خواهم بود و با حضورم، خار چشم برخی ها می مانم. تا بمریم صدای حق طلبی من خاموش نمی گردد و نمی گذارم حق تیم هایم را بخورند.

نبی و بهاروند جلوی ضایع شدن حق فولاد را بگیرند

آذری اضافه نمود: با آقایان بهاروند و نبی سرپرست و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم یک حرف دارم. خود این آقایان هم می دانند که فولاد از معدود باشگاه هایی است که در بخش پایه سرمایه گذاری نموده و ساختار درستی دارد. فوتبالیست های مملکت اینجا ساخته می شوند. نمی گویم از فولاد حمایت کنید ولی درخواستم این است که اجازه ندهند حق تیم ما ضایع گردد.

بازیکنان فولاد با شرافت هستند

مدیرعامل فولاد مجدداً به ملاقات با تراکتور اشاره نمود و ادامه داد: تراکتور تیم با اصالت و با شخصیتی است که بازیکنان بزرگی دارد. بازی ما با تراکتور، جنگ شایستگی ها است. دست تک تک بازیکنان و اعضای کادر فولاد را می بوسم. بازیکنان فولاد از جمله با شرافت ترین بازیکنانی هستند که با آنها کار نموده ام. مطمئنم ملاقات ما با تراکتور یکی از بازی های زیبای لیگ می گردد. تراکتور که یک بخش خصوصی است، سرمایه گذاری خوبی انجام داده و باید از آقای زنوزی هم بابت این کارش تشکر کنم.

پاتوسی کشتی گیر سومو است نه فوتبالیست!

آذری در انتها با انتقاد مجدد از آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد و اضافه وزن این بازیکن که به فولاد در این روزهای حساس لطمه زد، گفت: متأسفانه پاتوسی به تعهدش در دوران قرنطینه عمل نکرد و با هشت کیلوگرم اضافه وزن بازگشت. به همکارانم در سایر باشگاه ها می گویم بازیکنانی مثل پاتوسی که به تعهداتشان عمل نمی نمایند، برای خودشان مارکت درست می نمایند و دلالان برایشان سینه می زنند. از آنها می خواهم به عملکرد بازیکن نگاه نمایند. متأسفانه شنیده ام پنج مدیر باشگاه دنبال پاتوسی هستند. این خیانت به فوتبال است. من اگر هرکجای فوتبال باشم، با امثال پاتوسی قرارداد مشروط می بندم که اینطور زیر تعهدش نزند. پاتوسی فوتبالیست خوبی بود ولی الان نیست. او در حال حاضر شبیه کشتی گیران سومو (کشتی سنتی ژاپن) شده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7085

به "داور بازی فولاد تا نیمه شب در جشن تولد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازی فولاد تا نیمه شب در جشن تولد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید