سریال ویلا آبان ماه کلید می خورد

به گزارش جعبه مهر، سریال طنز ویلا با آغاز فراوری در آبان ماه محتمل است در فهرستِ سریال های زمستانه و یا حتی نوروزی شبکه 3 تلویزیون قرار بگیرد.

سریال ویلا آبان ماه کلید می خورد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سریال تلویزیونی ویلا به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه نمایندگی مهران مهام روز های پیش فراوری را پشت سر می گذارد. قرار بود در اواخر مهرماه، فراوری آغاز گردد، اما بنابر پیگیری هایی که شده است گروه در حال آماده سازی مقدمات فراوری، نگارش فیلمنامه و انتخاب بازیگران است. البته تا به امروز مرجانه گلچین، حمید لولایی، راهنمایی هاشمی و علی صبوری حضورشان قطعی شده و قرار است بازیگران دیگری هم به گروه اضافه شوند و احتمالاً به هنگام آغازِ فراوری، جزئیات دیگر رسانه ای می گردد.

حمید لولایی شخصیت اصلی داستان ویلا خواهد بود. گروه با آماده شدن مقدمات کار و سرانجامِ پیش فراوری به شمال کشور خواهند رفت و بخش های اصلی سریال در لوکیشن های آن مناطق فیلمبرداری خواهد شد. البته لوکیشن ها و ماجرا هایی هم در تهران وجود دارد که بعد از سرانجام فیلمبرداری در شمال کشور، بازیگران و عواملِ ویلا به تهران می آیند و صحنه های سرانجامی گرفته می گردد.

دغدغه های عوامل کار این است که فراوری را بتوانند هرچه زودتر آغاز نمایند و به سردی هوا برنخورند که کار در شمال به مراتب سخت تر می گردد. هنوز زمان پخش این سریال تعیین نیست؛ هم می توان به جهت کمدی بودن و فضای سریال روی نوروزی شدنِ ویلا حساب باز کرد و هم بنابر صحبت هایی که وجود دارد تا سرانجام سال به آنتن شبکه سه سیما برسد.

ویلا کمدی رئال است، مسائل مالی آدم هایی را نشان می دهد که در لحظه زندگی می نمایند. نمونه هایی از این شخصیت ها در جامعه وجود دارند که از ترس فردای شان با گرفتاری و مشقّت زندگی می نمایند. طرح اولیه این سریال درباره کارمندی بود که برای تعطیلات نوروز به شمال کشور می رود و در آنجا وارد ماجرا هایی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7647

به "سریال ویلا آبان ماه کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال ویلا آبان ماه کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید