سلطانی فر: از هیئت های ورزشی و سمن ها برای حضور موثر و یاری به مردم تشکر می کنم

به گزارش جعبه مهر، وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام مکان های ورزشی استان ها تا عادی شدن شرایط در اختیار ستادهای مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

سلطانی فر: از هیئت های ورزشی و سمن ها برای حضور موثر و یاری به مردم تشکر می کنم

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت گسترده ادارت کل ورزش و جوانان استان ها در سیل اخیر گفت: با همدلی و همکاری و هماهنگی که با وزارت کشور و سازمان هلال احمر، استانداران و مجموعه پر کوشش ستاد مدیریت بحران کشور داشتیم از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان گلستان، مازندران و بعد فارس، لرستان، خوزستان و سایر استان ها درگیر این حادثه، ادارات ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با کوشش زیاد یار و همکار و یاری مردم و امدادگران بودند و این موضوع نمایش باشکوهی از ایثار و یاری و دستگیری و نوع دوستی ایرانیان است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: به طور مرتب با مدیران کل استان ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن های ورزشی مستقر شده اند و از آنها پذیرایی می گردد.

سلطانی فر ادامه داد: از فرصت استفاده می کنم از تمام هیئتهای ورزشی، سمن ها و مدیران کل استان ها و سایر مسئولان و دلسوزان ورزش که در این روزها در خدمت مردم و کشور هستند، تشکر می کنم.

وی در خاتمه تاکید نمود: تمام مکان های ورزشی استان ها تا عادی شدن شرایط در اختیار ستادهای مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1406

به "سلطانی فر: از هیئت های ورزشی و سمن ها برای حضور موثر و یاری به مردم تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: از هیئت های ورزشی و سمن ها برای حضور موثر و یاری به مردم تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید