رسول پناه کناره گیری کرد

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا)-سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.

رسول پناه کناره گیری کرد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس طی پیامی از سمت خود استعفا کرد.

همچنین وی متنی برای استعفای خود بدین توضیح منتشر نموده است:

مردم شریف ایران

طرفداران عزیز پرسپولیس

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت کوشش کردم علیرغم همهسختی ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از 13 پروندهمطالباتی این باشگاه، 9 پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه طرفداران بود و در خاتمه فصلگذشته برای اولین بار بیش از 95 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را بهخصوصی سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه های ایجادشده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می دارم و ازاین پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می دانم از سوءتفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم؛ از کادر فنی وبازیکنان پرسپولیس برای همه کوشش های شان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم، از همه طرفداران به خاطر همراهی شانتشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ نمایند و در کنار باشگاه بمانند.

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیأت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت ها و یاری های شان،صمیمانه متشکرم.

مهدی رسول پناه

دوم آبان 1399

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7922

به "رسول پناه کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید