سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس، هیچ کس شفاف سازی نمی کند!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر با 35 امتیاز همچنان در جدال با استقلال تهران برای تصاحب صدر جدول قرار گرفته است.

سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس، هیچ کس شفاف سازی نمی کند!

سرخپوشان مرکز در حالی پس از این پیروزی به تعطیلات زمستانی رفتند که همزمان با خبر تکراری دیگری مبنی بر محرومیت از سوی فیفا برای حضور در جابجایی لیگ برتر روبرو شدند!

باشگاه پرسپولیس از دوران محمدحسن انصاریفرد تا به امروز نتوانست طلب 96 هزار دلاری کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای پیشین خود را پرداخت کند تا با حکم فیفا بار دیگر از حضور در جابجایی محروم گردد.

محکومیتی که در دوران جعفر سمیعی و مجید صدری نیز بارها برای پرسپولیس رقم خورد اما مدیران وقت باشگاه هرگز درباره آن توضیحی ندادند تا پرسپولیس همانند شکایت ماریو بودیمیر، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و خواکین با محرومیت روبرو گردد.

رضا درویش مدیرعامل نو پرسپولیس نیز با وجود گذشت 10 روز از حضور خود روندی مشابه با قبلی ها را طی می نماید.

درویش با اصرار فراوان خبرنگاران حاضر به مصاحبه درباره آخرین مسائل باشگاه شد و مطرح کرد طلب اوساگونا ظرف یکی دو روز آینده پرداخت می گردد اما صحبت از پنهان کاری باشگاه درباره اعلام احکام رسمی انضباطی فیفا نکرد.

اتفاقی که احتمالاً چند روز دیگر درباره شکایت آنتونی استوکس از پرسپولیس نیز منجر به رسانه ای شدن حکم فیفا می گردد و درویش پس از آن درباره اش صحبت می نماید. احتمالاً درویش فراموش نموده است درباره تضمین 9 میلیارد تومانی پرسپولیس به سازمان لیگ درباره پرداخت طلب اوساگونا صحبت کند.

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال طی مصاحبهیی راجع به بدهی بین المللی کریستین اوساگونا عنوان نموده بود: پرسپولیس 9 میلیارد تومان نزد سازمان لیگ پول دارد و مسئله ای از این بابت نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالبات اوساگونا از سوی سازمان لیگ به حساب این بازیکن واریز می گردد، مطرح کرد: هر زمانی باشگاه پرسپولیس شماره حساب اوساگونا را به ما اعلام کند، مطالبات این بازیکن به حساب او واریز خواهد شد. تا به امروز باشگاه پرسپولیس به ما شماره حساب نداده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس دچار محکومیت از سوی بازیکن نیجریه ای خود شد تا در آستانه جابجایی زمستانی با چالشی عجیب روبرو گردد.

چرخه معیوب باشگاه داری در پرسپولیس با طرفداران میلیونی اش در حالی ادامه دارد که خبری از شفافیت مدیریت باشگاه نیست و آنها بدون هیچ توضیحی درباره خدشه دار کردن اعتبار پرسپولیس، طرفداران این تیم را آزرده خاطر می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11064

به "سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس، هیچ کس شفاف سازی نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه مدیر و یک راه اشتباه در پرسپولیس، هیچ کس شفاف سازی نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید