شاه علی دوست: نباید فریب غیبت بازیکنان استقلال را بخوریم، امیدوارم داوری مسئله ای نداشته باشد

به گزارش جعبه مهر، کاپیتان تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه غیبت بازیکنان استقلال کمکی به ما نمی کند گفت: در بازی فردا درصدد جبران باخت دور رفت هستیم.

شاه علی دوست: نباید فریب غیبت بازیکنان استقلال را بخوریم، امیدوارم داوری مسئله ای نداشته باشد

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با شرایط سایپا در آستانه ملاقات فردا با استقلال گفت: در چهار، پنج هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعد از سه ماه تعطیلی، سعی کردیم خودمان را به آمادگی مطلوبی برسانیم. در بازی رفت به استقلال باختیم و حالا درصدد جبران آن شکست هستیم، تمام هدف ما این است که یک بازی خوب و باکیفیت انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

وی درباره غیبت شماری از بازیکنان استقلال و اینکه آیا سایپا می تواند از این موضوع استفاده کند، گفت: اصلا اینطور نیست که آنها با غیبت چند بازیکن با چالش روبرو شوند. غایبان پرتعداد استقلال هیچ کمکی به تیم ما نخواهند کرد و شک نکنید بازیکنانی که جای این نفرات به میدان می فرایند بهتر و با انگیزه تر هستند. بازیکنان ما نباید فریب این موضوع را بخورند، ما کار آسانی برابر استقلال نداریم و باید باهوش و تمرکز بالا بازی کنیم.

شاه علی دوست در مورد اتفاقات بازی فولاد و استقلال و اعتراض آبی پوشان به داوری این مسابقه گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم داوری بازی ما با استقلال مسئله ای نداشته باشد. بعضی می گویند وقتی تیمی از داوری ضربه می خورد در بازی بعدی شرایط به سودش است. درخواست ما از داور مسابقه این است که عادلانه سوت بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6580

به "شاه علی دوست: نباید فریب غیبت بازیکنان استقلال را بخوریم، امیدوارم داوری مسئله ای نداشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: نباید فریب غیبت بازیکنان استقلال را بخوریم، امیدوارم داوری مسئله ای نداشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید