مصطفوی: هر بازی اهمیت خاص خود را دارد، با تمام توان مان به دیدار نفت می رویم، نمی توانیم بازیکن تازه بگیریم

به گزارش جعبه مهر، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، تیمش بدون توجه به اینکه هفته آینده دربی تهران را پیش رو خواهد داشت، مقابل صنعت نفت آبادان با تمام قدرت صف آرایی خواهد کرد.

مصطفوی: هر بازی اهمیت خاص خود را دارد، با تمام توان مان به دیدار نفت می رویم، نمی توانیم بازیکن تازه بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. استقلال با توجه به عملکردی که در هفته های گذشته داشته است، برای حفظ روندش پا به میدان می گذارد. ما شناخت خوبی از تیم نفت داریم و نقاط ضعف و قوت شان را شناسایی کرده ایم. امیدواریم با بازی خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد غایبان استقلال برای دیدار فردا شرح داد: بازیکن نومان (سیلوا) با تمرین کرده است. در حال حاضر روزبه چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند که کادر پزشکی تلاش می کند آنها را به بازی برساند.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع که آیا امکان دارد به خاطر دربی به برخی بازیکنان بازی داده نشود، خاطر نشان کرد: تفکر فرهاد مجیدی از ابتدای فصل این بود که بازی به بازی پیش برویم و هر بازی اهمیت خاص خود را دارد. بازیکنان به این موضوع واقف هستند و کاملاً بازی فردا را جدی گرفته اند و با تمام توان مان به دیدار نفت خواهیم رفت.

مصطفوی درباره اینکه با توجه اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به سربازی لیست استقلال امکان اضافه شدن بازیکن نو را ندارد، گفت: این مسئله تعیین بود. با توجه به اینکه سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند پس از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات از تیم خارج شدند و به تیم نوی رفتند، هنوز از لیست ما خارج نشده اند و نمی توانیم بازیکن نو بگیریم.

وی راجع به بیانیه نویسی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر هم گفت: آیا سؤال درباره بازی فردا ندارید؟ این مسائل در حیطه وظایف من نیست که پاسخ بدهم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا قرارداد رافائل سیلوا تا سرانجام فصل بسته شده است، گفت: وقتی در پنجره نقل وانتقالات زمستانی قرار دارید، یارگیری بازیکن براساس سلیقه مربیان بیشتر است، اما در سایر پنجره نقل وانتقالاتی فصل محدودیت ها بیشتر می شوند. این اقدامی عاقلانه بود و با توجه به شرایط تیم، تصمیم درستی گرفته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11158

به "مصطفوی: هر بازی اهمیت خاص خود را دارد، با تمام توان مان به دیدار نفت می رویم، نمی توانیم بازیکن تازه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: هر بازی اهمیت خاص خود را دارد، با تمام توان مان به دیدار نفت می رویم، نمی توانیم بازیکن تازه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید