شریعتمداری در پیامی ویدئویی به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران : کارگران امروز ایثارگرانه در صف اول مقابله با جنگ مالی دشمن ایستاده اند

به گزارش جعبه مهر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ویدئویی به چهارمین جشنواره ورزشی ،تفریحی، خانوادگی کارگران گفت : بسیار خوشنودم که توفیق پیدا کردم در آغازین روز برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی، تفریحی، خانوادگی، کارگران عزیز که سال جاری به دلیل وجود منحوس کرونا در فضای مجازی برگزار می گردد دقایقی را با شما گفت و گو کنم .

شریعتمداری در پیامی ویدئویی به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران : کارگران امروز ایثارگرانه در صف اول مقابله با جنگ مالی دشمن ایستاده اند

وی با تبریک ماه ربیع الاول و مولود نبی مکرم اسلام اضافه نمود : بسیار خوشحالم که با وجود این فضای کرونایی همکارانم تلاش کردند تا این کار با ارزش را که موجب نشاط و تندرستی در کنار کار و تلاش می گردد به صورت مجازی برگزار نمایند .

شریعتمداری اضافه نمود :کارگران عزیز ، در همه صحنه ها و عرصه ها به لطف الهی صاحب نام و افتخار هستند . در عرصه جنگ تحمیلی ، 8 سال دفاع مقدس این کارگران عزیز کشور بودند که با تقدیم شهدایی در خط مقدم جبهه حضور داشتند. در عین حال در صحنه های کار و تلاش برای فراوری محصولات مورد احتیاج چه در صحنه های جنگ و خط مقدم جبهه و چه در پشت جبهه باز نایستادند و این دو وظیفه را با هم ، هم زمان انجام دادند.

در بخش دیگری از این پیغام، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود : همچنین مفتخریم که تعدادی از شهدای جنگ تحمیلی از قشر کارگران ما هستند و بسیار خوشنودیم که جامعه کارگری ایران به عنوان ستون فقرات فراوری ، تامین نماینده احتیاجهای خط مقدم جبهه و هم پشت جبهه در آن ایام بودند . امروز هم که در گیر جنگ مالی هستیم باز این کارگران شریف ما هستند که باعث شده اند چرخ های فراوریی کشور از حرکت نایستد.

وی عنوان نمود: بعد از ورود ویروس منحوس کرونا و تعطیلی بسیاری از اقشار جامعه با مصوبات رسمی ستاد ملی کرونا ،این واحد های فراوریی هستند که احتیاجمندی های مردم را تامین می نمایند ، گیشه های مغازه ها و طبقات کالاهای مغازه ها را رنگین نگاه می دارند ،همچنان به کار و فراوری اشتغال دارند، بدون هیچگونه محدودیتی فراوری کشور و چرخ هایش را به حرکت در می آورند.

به گفته وی، کارگران حرکت های بسیار ارزشمندی را در ایامی که کشور گرفتار جنگ مالی است در مقابله با نظام سلطه انجام داده اند که شاید در شرایط طبیعی در بسیاری از کشورها امکان وقوع ندارد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دربخش دیگری از این پیغام گفت : باید سر تعظیم در مقابل این همه تلاش و ایثارگری و از خود گذشتگی فرود آوریم . شاید در کشورمان دچار گرانی هاو سختی هایی باشیم ولی این گرانی ها و سختی ها هیچ ارتباطی با نبودن کالاها ندارد و همه کالاهای مورد احتیاج کشور با تکیه بر توان ، حرکت توفنده و تلاش های خستگی ناپذیر و تلاش های مجاهدانه جامعه کارگری عزیز که در کارخانجات فراوریی از حرکت باز نمی ایستند و در همه عرصه های تجاری کشور آن را مشاهده می کنیم فراوری می گردد .

به گفته شریعتمداری، کارگران و شبکه فراوری کشور تا به امروز اجازه نداده اند برغم همه فشارهای نظام سلطه ، به دلیل غیرتمندی و تلاش زاید الوصف، هیچ کالایی در کشور دچار کمبود جدی گردد.

وی تاکید نمود: مردم عزیز ما به مجموعه کارگران بزرگوارشان می بالند که آنها در همه عرصه ها همیشه ایثارگرانه خدمت نموده اند، در دوره 8 ساله دفاع مقدس با تلاش خود آن صحنه را حفظ کردند و با حضور در صحنه فراوری و تغییر خطوط احتیاجمندی های جبهه کاری کردند کارستان، شهدای زیادی را تقدیم راه مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نموده اند و برغم همه سختی ها در حفظ از مرزهای میهن اسلامی همراه بوده اند.

وی ادامه داد: امروز هم که جنگ مالی است همچنان آنها در خط مقدم هستند و در این تلاش زاهدانه و مجاهدانه مشارکت می نمایند و ایثارگرانه در صف اول مقابله با جنگ سخت مالی که دشمن علیه ما شروع نموده در شرایط وجود بیماری کرونا محکم ایستاده اند و چرخ های فراوری را به گردش در می آورند . با تعظیم به محضر عزیز و شریف کارگران بزرگوار کشور ، دعاگوی وجود شریف همه آنها و خانواده محترم شان هستم و آرزو دارم که سالم و با نشاط زندگی نمایند .

وی اضافه نمود: از برگزار نمایندگان جشنواره قدردانی می کنم که در این ایام و در فضای مجازی با توجه به اینکه حضور در خانه یکی از شعارها برای خانواده هاست فضائی مصفا ، مشحون از نشاط و تندرستی در خانه ها فراهم کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7867

به "شریعتمداری در پیامی ویدئویی به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران : کارگران امروز ایثارگرانه در صف اول مقابله با جنگ مالی دشمن ایستاده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریعتمداری در پیامی ویدئویی به چهارمین جشنواره ورزشی کارگران : کارگران امروز ایثارگرانه در صف اول مقابله با جنگ مالی دشمن ایستاده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید