شماره پیراهن حامد حدادی در تیم جدیدش پیش شماره تلفن ایران است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، حدادی که بین سال های 2008 تا 2013 برای تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز بازی کرد ماه گذشته به عنوان بخشی از قرارداد پیوستن رودی گای به تیم بسکتبال تورنتو راپتورز پیوست. مسائل دریافت ویزا که در مدت 5 سال اخیر بارها برای حدادی مشکل ساز شده باعث شد این بازیکن 2 متر و 18 سانتی نتواند ویزای کار در کانادا را کسب کند و به تیم رپترز بپوندد. به این ترتیب باشگاه فنیکس سانز سباستین تلفار را به تورنتو رپترز داد و به جای این بازیکن حامد حدادی را به خدمت گرفت.

شماره پیراهن حامد حدادی در تیم جدیدش پیش شماره تلفن ایران است

حدادی در نخستین اقدام خود در تیم جدیدش تصمیم گرفت همه را به یاد کشورش ایران بیندازد. او در صفحه اختصاصی توئیتر خود نوشت: امیدوارم به زودی برای فنیکس به میدان بروم و پیراهن شماره 98 جدیدم را به شما نشان دهم! این پیراهن با این شماره دو معنی برای من دارد. چه کسی این دو معنی را می داند؟

98 پیش شماره تلفن ایران است. چیزی که حدادی هر وقت تماسی از ایران داشته آن را اول شماره تماس گیرنده روی صفحه نمایش تلفن خود می دیده است. به قول خبرنگار آمریکایی این یک نوع افتخار به ایرانی بود و ادای احترام به ایران است.

حدادی 27 ساله که احتمالا چهارشنبه نخستین بازی اش را با پیراهن فنیکس سانز انجام خواهد داد از اینکه به این تیم پیوسته مسرور است. حدادی می گوید: فنیکس تا به حال یکی از شهرهای مورد علاقه من بوده، ایرانی های زیادی هم در این شهر هستند. من پیغام های بسیار خوبی از آنها دریافت کردم که تقریبا همه برایم آرزوی موفقیت نموده اند. آنها مرا حمایت می نمایند بنابراین از اینکه در فنیکس هستم بسیار مسرورم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5274

به "شماره پیراهن حامد حدادی در تیم جدیدش پیش شماره تلفن ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره پیراهن حامد حدادی در تیم جدیدش پیش شماره تلفن ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید