صنعت کفش ایران بازارهای خوبی در اروپا از جمله ایتالیا پیدا نموده است

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: رئیس اتحادیه سراجان تهران گفت: صنعت کفش ایران رشد خوبی دارد و بازارهای خوبی حتی در اروپا و از جمله ایتالیا پیدا نموده است.

صنعت کفش ایران بازارهای خوبی در اروپا از جمله ایتالیا پیدا نموده است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، خردمند رئیس اتحادیه سراجان تهران در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت : هیئتی ایتالیایی از نمایشگاه بین المللی صنعت چرم ، کیف ، کفش و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید و با فراورینمایندگان مذاکره کردند تا همکاری های خود را در زمینه تامین مواد و ماشین الات و فراوری محصولات متناسب با بازارهای دو کشور همکاری نمایند.

خردمند گفت : همچنین در باره معامله تهاتری تامین مواد اولیه و ماشین الات صحبت هایی شده است و امیدورایم تفاهمنامه خوبی در این باره امضا گردد.

وی گفت : یکی از برندهای خوب کفش ایرانی در استرالیا، ایتالیا و قزاقستان و روسیه هم کالای خود را عرضه می نماید.

خردمند با اشاره به قابلیت های فراوان در فراوریات داخلی و مرغوب بودن چرم ایرانی هم گفت: شرایط کار برای فراوری نمایندگان ایرانی فراهم است و مسئولان نیز باید با ارائه تسهیلات کم بهره به واحدهای صنفی یاری نمایند تا ماشین آلات فراوریی خود را به روز نمایند.

رئیس اتحادیه سراجان تهران اضافه کرد: حمایت از فراوری داخلی یکی از مهمترین مطالبات اصناف است و سبب بهبود شرایط کسب و کار می گردد و زمینه لازم برای رونق بخشی به مشاغل صورت می گیرد.

خردمند یکی از مسائل اصلی این صنف را کمبود مواد اولیه اعلام کرد و گفت: حدود 45 درصد مواد اولیه مورد احتیاج در داخل کشور فراوری می گردد و 55درصد با واردات تامین می گردد.

نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت چرم ، کیف ، کفش و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شده است و تا فردا ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3391

به "صنعت کفش ایران بازارهای خوبی در اروپا از جمله ایتالیا پیدا نموده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "صنعت کفش ایران بازارهای خوبی در اروپا از جمله ایتالیا پیدا نموده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت کفش ایران بازارهای خوبی در اروپا از جمله ایتالیا پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید