ظرفیت آستارا در اشتغال و سرمایه گذاری غیرقابل انکار است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، حسن رستم زاد عصر دوشنبه در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آستارا با اشاره به استعداد، ظرفیت ها و منابع خدادادی شهرستان مرزی آستارا در حوزه های مالی، فرهنگی، گردشگری و هنری، اظهار کرد: این شهرستان مرزنشین از دیر باز مهد فرهنگ، هنر، شعر، ادب و موسیقی بوده و فرهنگ و هنر به واسطه وجود اساتید و فرهیختگان ملی با مردم این منطقه عجین شده است.

ظرفیت آستارا در اشتغال و سرمایه گذاری غیرقابل انکار است

وی با بیان اینکه هنر و فرهنگ رساترین ابزار انتقال پیغام به جامعه است، گفت: هنر و هنرمندان همیشه در طول تاریخ صندلی ویژه و ماندگاری داشته اند.

رستم زاد با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم مرزنشین آستارا از اجرای هنر نمایش و تئاتر در این شهرستان، اضافه کرد: کمبود سالن های فرهنگی و هنری از مسائل این شهرستان گردشگرپذیر کشور است و به صورت جدی پیگیر مسائل اهالی فرهنگ و هنر آستارا خواهم بود.

فرماندار آستارا محدودیت های موجود در یاری های دولتی به تجهیز کامل سالن و ادامه احداث فاز بعدی سالن بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را یادآورشد و بیان نمود: باید از توان خیرین و همچنین سازمان های مردم نهاد و جامعه فرهنگ دوست شهرستان مرزی آستارا در این زمینه استفاده کرد.

در این نشست اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آستارا به بیان مسائل موجود در زمینه های مختلف حوزه فرهنگ و هنر پرداختند و مهمترین خواسته نمایندگان این قشر از فرمانداری آستارا اتمام کامل و تجهیز سالن بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1176

به "ظرفیت آستارا در اشتغال و سرمایه گذاری غیرقابل انکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت آستارا در اشتغال و سرمایه گذاری غیرقابل انکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید