آشنایی با عجیبترین هتل های دنیا

به گزارش جعبه مهر، امروزه صنعت گردشگری انقدر سودآور شده است که کشورهای مختلف برای جذب مسافرین بیشتر، سر و دست میشکنند و هر روز شاهد یک پدیده جدید هستیم، در این میان هتل ها هم بیکار ننشسته اند و طرح ها و ایده مختلفی ساخته و ارائه شده اند در ادامه میخواهیم عجیبترین هتل های دنیا را نام ببریم.

آشنایی با عجیبترین هتل های دنیا

هتل فری اسپیریت اسفیرز (Free Spirit Spheres) در ونکوور کانادا

این هتل در کنار ساحل کوالیکوم (Qualicum Beach) واقع شده و افراد بسیاری که برای گردش به مناطق مرکزی ونکوور آمده اند در این هتل اقامت می کنند. اتاق های این هتل به شکل گوی های آویزان در جنگل بارانی کنار ساحل ساخته شده اند.

هتل آزادی (Liberty Hotel) در بوستون ایالت ماساچوست (زندان سابق چارلز استریت)

این عمارت که در سال 1851 ساخته شده است تا سال 1990 زندانی مخوف به نام چارلز استریت بود.زمانی این زندان محل نگهداری زندانیان معروفی همچون جیمز وایتی بالگر، از سرکردگان باندهای معروف مافیایی، بوده است. عکس سیاه و سفید تعدادی از این زندانیان را بعد از آزادی در سال 1932 نشان می دهد.

هتل چَتیو پووچی (Chateau Poochie) در ساحل پومپانو ایالت فلوریدا

این هتل لوکس در ساحل پومپانو ایالت فلوریدا و برای سگ ها و گربه ها ساخته شده است. در این هتل جدیدترین روش های آرایش حیوانات خانگی و ماساژ و خدمات مربوط به حیوانات مسن ارائه می شود. همچنین حیوانات می توانند با هم بازی کنند و یک فروشگاه مخصوص مد حیوانات نیز در هتل وجود دارد. غذای مخصوص حیوانات نیز توسط سرآشپز سرو خواهد شد.

مسافرخانه ویگوام (Wigwam) در شهر هالبروک ایالت آریزونا

مسافرخانه ویگوام در هالبروک آریزونا دارای اتاق هایی به شکل خیمه سرخ پوستان و ماشین های قدیمی است که در گاراژ مسافرخانه پارک شده اند. این مسافرخانه ما را به زمانی می برد که بزرگراه شمار ه 66 بزرگ ترین مسیر عبور اتومبیل در این شهر بود.

اقامتگاه خانه های قایقی دیسکاوری (Houseboat Discovery) در مرداب های ایالت کرالا در هند

این اقامتگاه های سیار به عنوان بخشی از خدمات هتل های زنجیره ای مالابار اسکیپس (Malabar Escapes) در کانال های مردابی ایالت کرالا در هند فعالیت می کند. درون این کرجی های ساخته شده از حصیر تمامی امکانات یک اتاق مجلل و راحت تعبیه شده است. هر قایق کاپیتان، راننده، گارسون و آشپز مخصوص به خود را دارد.

هتل درختی با اتاق های مکعبی آینه ای (Mirrorcube room) در شهر هارادس (Harads) سوئد

اتاق های درختی آینه ای این هتل در میان درختان انبوه جنگل شهر هارادس سوئد تقریبا نامرئی به نظر می رسند.این جعبه های آینه ای با مساحت 30 متر مربع در ارتفاع 12 متری قرار گرفته اند.

هتل ولیگتویگسوییت تووگ (Vliegtuigsuite Teuge) در شهر تووگ هلند

این هتل در واقع یک هواپیمای مدل ایلیوشین (Ilyushin) 18 چهار موتوره و متعلق به دهه 1960 است که امکاناتی از قبیل محل سرو نوشیدنی، آشپزخانه، سونا و جکوزی در آن وجود دارد.

هتل یخی سویدن (Icehotel Sweden) در شهر جوکاسجاروی (Jukkasjärvi) سوئد

این هتل یخی اولین و بزرگ ترین هتل یخی جهان است که تماما از یخ و برف ساخته شده است. هتل یخی سویدن در روستایی کوچک در شمال سوئد قرار دارد که جمعیتی بالغ بر 1.200 نفر همراه با 1.100 سگ برفی در آن زندگی می کنند. این هتل با استفاده از 1.000 تن از یخ های رودخانه تورن (Torne River) و 30.000 تن اسنایس (snice) – مخلوطی از برف و یخ که باعث استحکام بنا می شود- ساخته شده است.

عمارت زرافه (Giraffe Manor) در نایروبی کنیا

عمارت زرافه با مساحت 12 هکتار در دهه 1930 در میان جنگلی انبوه بنا شده است و گروهی از زرافه های روث چایلد (Rothschild) نیز در این مکان زندگی می کنند. این زرافه ها بعضی اوقات وارد محوطه هتل شده و از گیاهان و درختان موجود در محوطه هتل تغذیه می نمایند.

اقامتگاه دیهان ایواسیون (Dihan Évasion) در پلومل (Ploemel) فرانسه

این اقامتگاه در میان یک مزرعه خانوادگی واقع شده است که امکانات خواب منحصربفردی از جمله خواب در میان درختان را برای شما فراهم می آورد. جالب ترین ویژگی این اقامتگاه خیمه های حبابی شفاف آن است که چندین متر در هوا معلق بوده و به شما اجازه می دهد نمایی پانورامیک از محیط اطراف داشته باشید.

هتل تاکستان مارکز دِ ریسکال (Marqués de Riscal Vineyard Hotel) در اِلسیِگو (Elciego) اسپانیا

این هتل فوق العاده توسط معمار معروف فرانک گِهری (Frank Gehry) طراحی شده و تجربه ای بی بدیل از زندگی در تاکستان های اسپانیا را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مسافرخانه کپسولی اوزاکا (Capsule Inn Osaka) در اوزاکای ژاپن

این مسافرخانه مدعی است که قدیمی ترین اقامتگاه کپسولی در جهان است. کپسول های این اقامتگاه کاملا هم اندازه بوده و از فضای آن ها به بهترین نحو استفاده شده است طوری که مسافران در این فضای کوچک احساس راحتی خواهند کرد.

مسافرخانه هانگ انگا (Hằng Nga Guesthouse) یا خانه عجایب (Crazy House) در دا لات ویتنام

بر اساس آن چه که در سایت این مسافرخانه آمده است در ساخت آن از هیچ روش ساخت و ساز متعارفی استفاده نشده است. به همین دلیل نمای این اقامتگاه شما را به یاد خانه کوتوله ها در کارتون سفید برفی خواهد انداخت.

اقامتگاه قطبی کاکسلاوتانن (Kakslauttanen Arctic Resort) در شهر ساریسکلا (Saariselkä) در فنلاند

در این هتل علاوه بر هیجان قرار گرفتن در زیر چندین متر برف می توانید در ایگلوهای (کلبه برفی اسکیموها) شیشه ای از نزدیک شفق قطبی را نیز به نظاره بنشینید!

کمپ خیمه ای گوبی دیسکاوری دو (Gobi Discovery II Ger Camp) در اولانباتار مغولستان

این کمپ با استفاده از خیمه های سنتی مغولی در پارک ملی گوبی گوروانسایخان (Gobi Gurvansaikhan) در جنوب مغولستان ساخته شده است. اقامت در این هتل شما را با فرهنگ مغولی آشنا کرده و می توانید سوار شتر شده و روش های سنتی زندگی مغول ها را تجربه کنید. همچنین فرصت خواهید یافت با صحرانشینان محلی نیز آشنا شوید.

هتل ماسریا توره کوکارو (Masseria Torre Coccaro) در شهر فاسانو ایتالیا

این هتل در یک خانه رعیتی قدیمی به شکل قلعه با قدمت دو قرن بنا شده است. جالب ترین مکان این هتل اتاق های آن هستند که همگی درون یک غار ساخته شده اند.

انتشار: 15 تیر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1

به "آشنایی با عجیبترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با عجیبترین هتل های دنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با عجیبترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید