فراهم شدن زمینه جذب و سپری کردن سربازی نخبگان در پرداخت الکترونیک سداد

به گزارش جعبه مهر، جذب و نگهداری نیروهای انسانی نخبه و خبره یکی از مهمترین راهکارهای پرداخت الکترونیک سداد برای بهبود خدماتش است.

فراهم شدن زمینه جذب و سپری کردن سربازی نخبگان در پرداخت الکترونیک سداد

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام پرداخت الکترونیک سداد، علیرضا موسوی، معاون طرح و برنامه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در خصوص جذب و حفظ نخبگان در این شرکت، گفت: از جمله مسائلی که برایمان بسیار با اهمیت است و طی یکسال گذشته به طور جدی آن را دنبال کرده ایم ایجاد بستری برای جذب و حفظ نخبگان صنعت در شرکت پرداخت الکترونیک سداد است.

وی با بیان اینکه در پرداخت الکترونیک سداد توانستیم با دریافت مجوز دانش بنیان زمینه جذب نخبگان فارغ التحصیل را فراهم کنیم، اضافه نمود: با دریافت این مجوز نخبگان دانشگاهی ضمن اشتغال میتوانند خدمت سربازیشان را نیز در شرکت طی کنند که این موضوع در نگهداشت وجذب کارکنان کمک بسکمک می کند.

موسوی با بیان اینکه تمرکز بسکمک بر مقوله منابع انسانی (HR) داریم، ادامه داد: با کمک دریافت از متخصصان این حوزه و رعایت اصول تیپشناسی به شناخت عمیقی از پرسنل شرکت رسیده ایم تا از این طریق بتوانیم افراد را در جایگاه های مناسب قرار دهیم و بهترین بازخورد را از عملکردشان داشته باشیم.

وی توجه به امور رفاهی کارکنان را از دیگر مسائل مورد توجه مدیریت ارشد سداد دانست و گفت: توجه به امور رفاهی کارکنان نه صرفا در قالب مالی بلکه در مباحث طرح های انگیزشی، برگزاری همایش های مختلف و توجه به مسائل مالی کارکنان که افزایش عملکرد آنان را در پی دارد بسیار مهم است. سداد معتقد است نیروی انسانی متخصص و باانگیزه باعث انجام کار باکیفیت شده و تولید باکیفیت محصولات و خدمات را ضمانت میکند و بر میزان رضایت و اعتماد مشتریان می افزاید.

معاون طرح و برنامه پرداخت الکترونیک سداد تاکید کرد: در حوزه آموزش نیز هرگز محدودیتی برای پرسنل نداشتهایم و همیشه آموزش مورد درخواست آنها را در بهترین سطح ارائه کردهایم. این امر سبب به روز بودن دانش پرسنل شده و در مرحله بعد سبب ورود این دانش در چرخه عملکرد شرکت میشود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4576

به "فراهم شدن زمینه جذب و سپری کردن سربازی نخبگان در پرداخت الکترونیک سداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن زمینه جذب و سپری کردن سربازی نخبگان در پرداخت الکترونیک سداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید