فوتبال دنیا، دروگبا: لمپارد بیشترین تأثیر را در دوران حرفه ای ام داشت

به گزارش جعبه مهر، فوتبال دنیا - دیدیه دروگبا، مهاجم پیشین چلسی می گوید فرانک لمپارد بیشترین تأثیر را در دوران حرفه ای او داشته است. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، دروگبا: لمپارد بیشترین تأثیر را در دوران حرفه ای ام داشت

به گزارش خبرنگاران ، دیدیه دروگبا که اخیراً در سن 40 سالگی به دوران حرفه ای خود سرانجام داد و کفش هایش را آویخت، می گوید فرانک لمپارد تأثیر زیادی در دوران حرفه ای وی داشته است. مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ساحل عاج، هشت سال در چلسی کنار لمپارد بازی کرد و با یکدیگر در سال 2012 فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند.

دروگبا در مراسمی در توکیو که برای طرفداران چلسی ترتیب داده شده بود، در تمجید از هم تیمی پیشین خود گفت: یک بازیکن است که بیشتر از بقیه در دوران حرفه ای ام تأثیرگذار بوده و روی بیشتر گل هایم تأثیر داشته و آن فرانک لمپارد است. بعد از هر تمرین در زمین می ماندیم و سعی می کردیم به صورت انفرادی تمرین کنیم و تمرینات جدیدی خلق کنیم چون تمرینات چند روز قبل مان دیگر آسان شده بود. دیدیه دروگبا، سیه چرده ای که بخت بندرنشینان را سپید کرد

وی اضافه کرد: من و لمپارد سعی می کردیم تمرینات جدیدی را ابداع کنیم و همین باعث پیشرفت مان و به چالش کشیدن یکدیگر در گلزنی و دادن پاس می شد. چیزهای زیادی از فرانک آموختم.

دروگبا بین سال هاس 2004 تا 2012 و 2014 تا 2015 در چلسی عضویت داشت و 381 بازی در رقابت های مختلف برای آبی پوشان لندنی انجام داد و 164 گل برای این تیم به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 711

به "فوتبال دنیا، دروگبا: لمپارد بیشترین تأثیر را در دوران حرفه ای ام داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دروگبا: لمپارد بیشترین تأثیر را در دوران حرفه ای ام داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید