فیت بیت از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد

به گزارش جعبه مهر، شرکت فیت بیت چند ساعت قبل از دو ساعت هوشمند و یک مچ بند هوشمند رسما رونمایی کرد. مهم ترین محصول معرفی شده فیت بیت Sense 2 نام دارد که برترین ساعت معرفی شده در بین تمام محصولات این شرکت محسوب می گردد. از طرف دیگر، Versa 4 نسبت به Sense 2 ساده تر است ولی در عوض قیمت پایین تری دارد. در نهایت باید به مچ بند هوشمند Inspire 3 اشاره کنیم که نسبت به نسل قبلی با ارتقاهای زیادی روبرو شده اما همچنان قیمت پایین خود را حفظ نموده است. در ادامه به مشخصات این سه محصول می پردازیم.

فیت بیت از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد

فیت بیت Sense 2

فیت بیت طراحی این ساعت را نسبت به نسل قبلی به طور گسترده تغییر داده است. به طور تعیین، این ساعت 10 درصد باریک تر و 15 درصد سبک تر از مدل اصلی محسوب می گردد. اما مهم ترین تغییر ظاهری، افزوده شدن دکمه فیزیکی به آن است. این یعنی تعامل با رابط کاربری بسیار راحت تر و بهینه تر از گذشته می گردد.

درون فیت بیت Sense 2 چیپست جدیدی تعبیه شده که می تواند عملکرد بهتری را ارائه کند. بعلاوه نرم افزار استفاده شده برای آن هم بازطراحی شده است. از سوی دیگر باید به تغییر نحوه پایش سطح استرس و ثبت نوار قلب هم اشاره کنیم. به زبان ساده حالا این ساعت می تواند اطلاعات دقیق تری را در خصوص شرایط سلامتی کاربر ثبت کند. فیت بیت Sense 2 قرار است با قیمت 299 دلار راهی بازار گردد.

فیت بیت Versa 4

در سال 2020 نسل قبلی Versa 4 و Sense 2 راهی بازار شدند و حالا بعد از دو سال انتظار، با نسل بعدی این دو ساعت روبرو شده ایم. Versa 4 به طور کلی مدل ساده تر شده Sense 2 است. از نظر ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی این ساعت از امکانات سخت افزاری کمتری بهره می برد.

این ساعت به علت قیمت کمتر، فاقد قابلیت ثبت نوار قلب و پایش دقیق اندازه استرس است. با این حال به غیر از اینکه از تمام ویژگی های Versa 3 بهره می برد، از چند ویژگی بیشتر هم بهره مند شده است. روی هم رفته این ساعت برای بیشتر علاقه مندان به ساعت های فیت بیت، گزینه مناسبی محسوب می گردد. طبق اعلام این شرکت، کاربران برای خرید فیت بیت Versa 4 باید 229 دلار بپردازند.

فیت بیت Inspire 3

در نهایت نباید مچ بند هوشمند فیت بیت Inspire 3 را از قلم بیندازیم. این گجت از تمام ویژگی های استاندارد مانند پایش ضربان قلب، آنالیز شرایط خواب، رهگیری فعالیت های ورزشی و آنالیز سطح اکسیژن خون بهره می برد. گفته می گردد عمر باتری آن به 10 روز می رسد. این مچ بند مانند نسل قبلی 99 دلار قیمت دارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11218

به "فیت بیت از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیت بیت از یک مچ بند و دو ساعت هوشمند رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید