قدردانی سفیر چین در ایران از حمایت ظریف

به گزارش جعبه مهر، سفیر پکن در تهران از حمایت های وزیر امور خارجه کشورمان از مردم چین تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی سفیر چین در ایران از حمایت ظریف

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، چانگ هوا، سفیر جمهوری خلق چین در ایران در واکنش به توییت های چینی صبح امروز ظریف در توییتی نوشت: من از وزیر امور خارجه ظریف به دلیل ابراز حمایتش از مردم چین به زبان چینی صمیمانه تشکر میکنم.

به گزراش خبرنگاران، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در دو پیغام توییتری نوشت: ایرانی ها گفته اند: فرزندان آدم برادر یکدیگر هستند، برادر یعنی این که خواهر و برادرند. در ابتدای آفرینش، یک عضو از بدن آلوده شد و تمام بدن آلوده شد.

او در ادامه با اشاره به ضرب المثلی چینی اظهار کرد: ایران در کنار چین ایستاده است.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیغام توییتری دیگری درباره گفت وگویش با وزیر امور خارجه چین بیان نمود: در تماسی تلفنی با دوست خوبم، وانگ یی نخست وزیر و وزیر امور خارجه چین، قدردانی و سپاس گزاری خود را برای اقدامات پیروزیت آمیز چین در مبارزه با بیماری مسری[کرونا ویروس] اظهار داشتم. چین نه تنها از وخیم تر شدن این بیماری مسری در داخل کشور جلوگیری کرد، بلکه مانع از شیوع آن در سطح بین المللی نیز شد. ما منفعت طلبی آمریکا از خطر آن را محکوم می کنیم. واضح است که چین در پیش گیری و کنترل آنفلونزای H1N1 در سال 2009 از آمریکا مسئولیت پذیرتر و پیروز تر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4353

به "قدردانی سفیر چین در ایران از حمایت ظریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی سفیر چین در ایران از حمایت ظریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید