قیمت خرید 40 مدل دریل شارژی و برقی [ پر فروش ] در بازار تهران

به گزارش جعبه مهر، دریل ها انواع مختلفی دارند که هرکدام برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد امروزه دریل های برقی و شارژی هوادار زیادی دارند برای کار های ساختمانی و صنعتی از دریل ها استفاده میشود دریل هایی که برای کار های ساختمانی استفاده میشود بدلیل اینکه ضعیفتری هستند نمیتوان برای کار های صنعتی نیز استفاده کرد ممکن است به دستگاه ضرر کند پس حتمی قبل از خرید معین کنید که قصد انجام چه کاری را با دریل دارید.دریل های صنعتی نیزم صنعتی ساختمانی دریل های بتن کن و… جزو دریل ها هستند که هرکدام کاربرد های مختلفی دارند برای سوراخ کاری میتوانید از این دریل ها بهره ببرید. معمولا در خانه بیشتر به دریل احتیاج دارید داشتن یک جعبه کار در خانه به شما یاری زیادی میکند دریل ها نیز جزو وسایل هایی هستند که در خانه کاربرد زیادی دارد برای درست کردن جا برای قرار دادن انواع وسایل ها مانند ساعت شلف دیواری و… به دریل احتیاج دارید.

قیمت خرید 40 مدل دریل شارژی و برقی [ پر فروش ] در بازار تهران

نکاتی که در هنگام خرید دریل باید رعایت کنید:

در هنگام خرید هر وسایل احتیاج به رعایت چند نکات مهم هستید که در هنگام خرید سردر گم نشوید و بتوانید به راحتی دریل مورد احتیاج خود را خرید کنید. اولین چیزی که باید رعایت کنید بودجه ای که برای خرید دریل در نظر گرفته اید هست قصد دارید برای خرید یک دریل چقدر هزینه کنید؟دریل ها از 70هزار تومان الی 3میلیون تومان هستند که با بیشتر شدن قیمت آن کیفیت آن نیز افزایش میابد.بعد از آن باید برندی که میخواهید دریل را بخرید را مشخض کنید توصیه میکنیم برند را بیشتر در نظر نگیرید سایر خصوصیات یک وسایل برقی را آنالیز کنید سپس برند آن را آنالیز کنید. برند های دریل که در ایران موجود هستند دیوالت، بوش، آاگ، به لک اند دکر، ای اس، ماکیتا، رونیکس، هیتاچی، اسکیل، میلواکی، هیوندایی، آینهل، فستول، نک میتوانید از این برند ها برای خرید دریل بهره ببرید.دریل های شارژی به شما یاری زیادی مینمایند معمولا بیشتر افراد در جاهایی کار مینمایند که برق شهری در آنجا موجود نمیباشد برای مثال در ساختمان های نیمه کاره احتیاج به یک دریل شارژی دارید دریل های شارژی در خانه کاربرد کمتری دارند اما برای کسانی که در بیرون از خانه با دریل کار مینمایند داشتن یک دریل شارژی لازم است در خانه نیز ممکن است در جایی احتیاج به یک سوراخ کاری احتیاج داشته باشید که پریز در آنجا وجود ندارد پس دریل های شارژ به شما یاری زیادی مینمایند. قابلیت های دریل های برقی و شارژی:چکشی در این قابلیت سوراخ کاری با ضربه زدن همراه است و به شما برای سوراخ کاری راحت تر یاری میکند. کنترل سرعت :همان طور که در بالا اشاره شد کنترل دور دریل های معمول بازار به دلیل نوع موتورشان بسیار ساده و ارزان هست و با قرار دادن مقاومت در راستا سیم پیچ استاتور عمل می نماید. این نوع کنترل مخصوصاً هنگام باز و بستن پیچ ها و حتی سوراخ کاری کاربردی خواهد بود.تغییر گردش: این امکان معمولاً در همه دریل ها موجود هست و چندان جزو آپشن ها نیست. منظور از تغییر دور چپ گرد یا راست گرد شدن دوران هست. دوران دریل ها به صورت پیش فرض ساعت گرد (راست گرد) هست. چنین آپشنی برای باز و بست پیچ ها لازم است.این قابلیت برای بازکردن و بستن پیچ ها یاری میکند.

انواع باتری های دریل های شارژی:

دریل های شارژی دو نوع باتری دارند نیکل کادمیوم (NiCd) و لیتیوم آیون (Li-Ion مزایا و معایب باتری ها:نیکل کادمیوم : عدم افت ولتاژ هنگام کار ولی وزن سنگین، عمر کمتر از لیتیوم یون، زمان شارژ طولانی تر و حساسیت در نگهداری. لیتیوم یون: وزن سبک، عمر بسیار بالا، کارایی مناسب در فصول سرد، زمان شارژ کوتاه ولی حساس نسبت به نور مستقیم آفتاب گارانتی دریل ها اهمیت زیادی دارند وسایل های برقی معمولا زودتر از سایر وسایل ها خراب میشوند پس برای اینکه با خیال راحت وسایل برقی را بخرید حتمی در هنگام خرید دریل گارانتی آن را آنالیز کنید. در این پست از سایت اتاق بهترین و با کیفیت ترین مدلهای دریل برقی و شارژی را قرار داده ایم میتوانید با توجه به احتیاج خود انتخاب و خرید کنید. توجه نمایید که قیمتهای مدلهای زیر هر هفته بصورت اتوماتیک از سایت فروشنده یکبار به روز رسانی میگردند ولی جهت اطلاع دقیق از قیمت روز نیز میتوانید بر روی لینک هر کدام کلیک نمایید.

  • نحوه نمایش کالاها

قیمت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی ماکیتا مدل HP331DWAE

دریل را می توان یکی از ابزارآلات پرکاربرد خانگی و صنعتی به حساب آورد. حال اگر این وسیله علاوه بر کار اصلی خود یعنی سوراخ کردن سطوح مختلف کاربردها و ویژگی های اضافه تری مثل قابلیت استفاده به عنوان پیچ گوشتی داشته باشد، برای انجام خیلی از کارها می توان روی آن حساب کرد. دریل HP331DWAE هم دستگاهی با کاربردها و ویژگی های زیاد است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی ماکیتا مدل HP1631K

مدل HP1631K یکی از دریل هایی است که شرکت ماکیتا (Makita) فراوری و به بازار معرفی نموده است. انرژی مورداحتیاج این دستگاه از برق شهری تامین می گردد. این محصول از نوع دریل های چکشی محسوب می گردد و به یک موتور 710 وات مجهز است. سرعت گردش موتور این دستگاه به 3200 دور بر دقیقه می رسد. این میزان سرعت توسط کلید دیمردار به راحتی قابل تنظیم بوده و کاربر با افزایش میزان فشار انگشت خود شاهد افزایش سرعت چرخش مته و سه نظام خواهد بود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD996P2

دریل پیچ گوشتی فوق یکی از محصولات فراوریی شرکت شناخته شده دیوالت بوده که تحت عنوان مدل DCD996P2 به بازار عرضه می گردد. این دستگاه یک ابزار شارژی تمام عیار بوده که با یاری آن می توانید علاوه بر باز و بسته کردن پیچ ها، برای سوراخ کردن سطوح مختلف بهره ببرید. یکی از ویژگی های جالب این دریل پیچ گوشتی، چکشی بودن آن است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 2220

دریل چکشی مدل 2220 شرکت رونیکس است که علاوه بر قدرت مناسب در حالت چکشی، به صورت معمولی نیز می توان از آن استفاده کرد. این مدل با ابعاد22 × 7 × 34 سانتی متر و وزن 3.7 کیلوگرمی فراوریشده است. دارای قابلیت کنترل سرعت و با دو حالت در سرعت گردش به میزان 0-1100 یا 0-2800 دور بر دقیقه گردش می نماید که جهت این گردش با انتخاب شما به صورت چپ گرد یا راست گرد خواهد شد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل چکشی آاگ SBE 630 R

مشخصات فنی

  • وزن

    1.8 کیلوگرم

  • نوع

    معمولی , ضربه ای

  • منبع تغذیه

    برق

  • توان

    630 وات

  • ولتاژ ورودی

    230 ولت

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    0-2800 دور بر دقیقه

  • سیستم گردش

    راست گرد , چپ گرد

  • قفل سوییچ

    دارد

  • حداکثر قطر سوراخکاری در چوب

    30 میلی متر

  • حداکثر قطر سوراخکاری در فلز

    13 میلی متر

  • حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح

    15 میلی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید چکش تخریب رونیکس مدل 2806

افرادی که به دنبال چکش تخریب هستند، می توانند محصول شرکت Ronix رونیکس را انتخاب نمایند. این چکش تخریب تحت عنوان مدل (2806) به بازار عرضه شده است. اقلام همراه این دریل بتن کن عبارتند از: دفترچه راهنما، یک قلم تخریب با قطر 17 میلی متر، گریس، دسته جانبی با قابلیت چرخش و کنترل بهتر، یک عدد آچار آلن و یک عددآچار مخصوص برای باز و بسته کردن سه نظام. منبع تغذیه این ابزار برق بوده و ولتاژ آن 220 ولت است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل پیچ گوشتی چکشی رونیکس مدل 8614

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس (Ronix) مدل 8614 با یک باتری لیتیومی کار می نماید. این باتری با ولتاژ 14.4 ولت انرژی مورد احتیاج موتور دستگاه را تامین نموده است. موتور این دستگاه به یک گیربکس دو شرایطی مجهز است و در هر شرایط بازه سرعت گردش موتور تغییر می نماید. در حالت اول سرعت گردش بین 0-400 دوربردقیقه و در شرایط 2 سرعت گردش موتور بین 0-1500 دوربردقیقه متغیر است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل توسن مدل 0002 D

گاهی برای سوراخ کردن دیوار، سقف یا بتن با دستگاه دریل، انرژی زیادی از شما گرفته می گردد. دلیل این موضوع، سختی بالای مواد به کار رفته در اجسام و انتخاب دریل نامتناسب با کار موردنظر است. برای ایجاد سوراخ در دیوار یا مصالح با صرف کمترین انرژی و زمان، بهتر است از دریل های چکشی یا ضربه ای و مته مخصوص آن استفاده گردد. توسن (Tosan) ازجمله فراورینمایندگان دریل است که گونه های مختلفی از دستگاه های دریل برقی را فراوری و عرضه می نماید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HP2050

وقتی دستگاه دریل شما از نوع معمولی باشد، در انجام حفاری و سوراخ کاری در اجسام مختلف کمی محدودیت خواهید دارید. به عنوان نمونه نمی توانید اجسامی مانند دیوار یا قطعاتی از جنس مصالح ساختمانی را با دریل معمولی سوراخ کنید. اما درزمانی که نوع دریلی که شما در اختیار دارید از نوع چکشی باشد، این محدودیت به شدت کاهش پیدا می نماید. علاوه بر این قدرت دریل های چکشی نسبت به دریل های معمولی در سطح بالاتری واقع شده است. ابعاد دریل های چکشی کمی عظیم تر از دریل های معمولی است. دریل چکشی مدل HP2050 که ازجمله فراوریات یک شرکت بسیار مشهور و معتبر درزمینه ساخت ابزارهای گوناگون محسوب می گردد، یک محصول بسیار باکیفیت و کاربردی است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل چکشی دیوالت مدل DWD024K

شرکت دیوالت (Dewalt) شهرت فراوانی در فراوری ابزارهای برقی دارد. این شرکت یک مدل دریل ضربه ای فراوری نموده است که هم در منزل و هم در مصارف تجاری و صنعتی کاربرد دارد. قدرت و وزن مناسب این دستگاه باعث استقبال کاربران شده است. این مدل با عنوان DWD024K یک دریل معمولی ـ ضربه ای است. وزن این دستگاه 1.82 کیلوگرم در نظر گرفته شده است و با ابعاد 22.5 × 18 سانتی متر فراوری می گردد. قدرت این دریل 750 وات است. سرعت گردش این محصول در حالت بدون بار تا 2800 دور بر دقیقه می رسد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل چکشی شیلدر مدل SH8013

دریل برقی وسیله ای است که با حرکت دورانی سریع برای سوراخ کردن چوب، فلزات، بتن و غیره استفاده می گردد. این حرکت دورانی توسط موتور دریل صورت گرفته که مقدار قدرت و سرعت حرکت دورانی در دریل ها متفاوت است. هم چنین با استفاده از انواع مته های متناسب با قطعه کار، می توان عمل سوراخ کاری را انجام داد. دریل 13 میلیمتری چکشی شیلدر مدلSH8013 دارای موتور صنعتی با قدرت واقعی 800 وات بوده و جهت سوراخ کاری چوب(حداکثر 35 میلیمتر)، آهن(حداکثر 13 میلیمتر) و مصالح(حداکثر 16 میلیمتر) استفاده می گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی کرون مدل CT21055L

دریل پیچ گوشتی شارژی کرون را در تصویر مشاهده می کنید. این محصول تحت عنوان مدل CT21055L به بازار عرضه شده است. وزن این دریل پیچ گوشتی 1.7 کیلوگرم است و منبع تغذیه آن باتری است. باتری این دریل پیچ گوشتی لیتیومی-یونی ظرفیتی معادل 1.5 آمپرساعت دارد. ولتاژ ورودی دستگاه 14.4 ولت است و قابلیت کنترل سرعت گردش آزاد آن هم 0-400/0-1400 دور بر دقیقه است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی توسن مدل 0034D

مشخصات فنی

  • ابعاد

    10*30*40 سانتی متر

  • وزن

    2.9 کیلوگرم

  • نوع

    نمونه بردار , ضربه ای , دستی , تخریبی , بتن کن , همزن , معمولی

  • منبع تغذیه

    برق

  • توان

    1050 وات

  • ولتاژ ورودی

    220 ولت

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    0-1200 ، 0-2800 دور بر دقیقه دور بر دقیقه

  • نرخ ضربه

    0-19200، 0-44800 ضربه در دقیقه ضربه در دقیقه

  • سیستم گردش

    چپ گرد , راست گرد

  • قفل سوییچ

    دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی بوش مدل GSB 1300

دریل چکشی فوق یکی از محصولات کاربردی شرکت بوش (Bosch) است. این محصول با نام GSB 1300 به بازار عرضه می گردد. این دریل از نوع چکشی بوده و قادر است در حین چرخش، ضرباتی را بر سطح وارد آورد. این ضربات نقش مهمی در سوراخکاری سطوح گچی و سیمانی دارند. نرخ ضربه این دریل مقداری برابر 41600-0 ضربه بر دقیقه است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی رابین مدل R1003

دریل فوق با توان 650 وات، دستگاهی میان رده محسوب می گردد که برای انجام کارهای سبک تا نیمه سنگین مناسب است. این دریل برقی از قابلیت کنترل سرعت چرخش برخوردار بوده و بازه ای برابر 0 تا 2800 دور بر دقیقه دارد. برای تنظیم سرعت چرخش دستگاه یک شستی دیمردار روی دریل تعبیه شده که کار با آن بسیار آسان است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 2250

دریل چکشی رونیکس مدل 2250 مجهز به موتور پر قدرت صنعتی متشکل از آرمیچر و بالشتک فراوری شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک دارای کلید الکترونیک دیمردار ضد غبار دارای دکمه قفل کن در شرایط روشن دارای سه نظام 13 میلیمتری آچاری با کیفیت جهت دستیابی به حداکثر گیرایی ابزار طراحی بدنه ارگونومیک با بالاترین کیفیت مجهز به دسته جانبی گردان ارگونومیک 360 درجه دارای مکانیزم ضربه ای (چکشی) 850 وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل بتن کن ماکیتا مدل HR2630

از جمله ابزاری که در صنعت مورد استفاده زیادی قرار می گیرد، دریل بتن کن است. دریل بتن کن (Makita) ماکیتا را مشاهده می کنید که تحت عنوان مدل (HR2630) موجود است. منبع تغذیه این ابزار برق بوده، ولتاژ آن 240 ولت و دارای فناوری ضد لغزش است. شرکت ماکیتا از عظیم ترین شرکت های فراوری ابزارآلات صنعتی به حساب می آید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ مدل BS 12C2

امروزه دریل ها و پیچ گوشتی های برقی و شارژی کاربرد بسیار زیادی در صنعت، کارگاه ها و حتی منازل دارند. تفاوت اصلی این دو محصول در سرعت گردش آزاد آن ها است. در طی چند سال اخیر شرکت ها برای پاسخ به احتیاج کاربران این دو محصول را باهم ترکیب نموده اند. شما با یاری این ابزار می توانید از ویژگی دریل و پیچ گوشتی به طور هم زمان بهره مند شوید. آ ا گ (AEG) ازجمله مشهورترین فراورینمایندگان در ساخت گونه های مختلف ابزار برقی و شارژی به شمار می آید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل بتن کن رونیکس مدل 2726

شرکت رونیکس (Ronix) با ارائه چندین مدل دریل، انتخاب یک دریل مناسب را برای مشتریان راحت نموده است. مدل 2726 با وزن 3 کیلوگرم و ابعاد 41 × 28 × 12 سانتی متر ، یک دریل ضربه ای با قدرت 850 وات است. سرعت این دریل در حالت بدون بار تا 1200 دور بر دقیقه می رسد و دارای قابلیت کنترل سرعت است. این دستگاه هم برای مصارف تجاری و هم برای استفاده در اماکن صنعتی مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی توسن مدل 0022D

گاهی برای سوراخ کردن دیوار، سقف یا بتن با دستگاه دریل، انرژی زیادی از شما گرفته می گردد. دلیل این موضوع، سختی بالای مواد به کار رفته در اجسام و انتخاب دریل نامتناسب با کار موردنظر است. برای ایجاد سوراخ در دیوار یا مصالح با صرف کمترین انرژی و زمان، بهتر است از دریل های چکشی یا ضربه ای و مته مخصوص آن استفاده گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل شیلدر مدل SH1013

دریل برقی وسیله ای است که با حرکت دورانی سریع برای سوراخ کردن چوب، فلزات، بتن و غیره استفاده می گردد. این حرکت دورانی توسط موتور دریل صورت گرفته که مقدار قدرت و سرعت حرکت دورانی در دریل ها متفاوت است. هم چنین با استفاده از انواع مته های متناسب با قطعه کار، می توان عمل سوراخ کاری را انجام داد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی میلواکی مدل M18 BPD-153

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید ابزاری قدرتمند از شرکت معروف میلواکی (Milwaukee) است که تحت عنوان مدل M18 BPD-153 فراوری و عرضه می گردد. در یک کلام می توانیم بگوییم این محصول همه چیز دارد، یک پیچ گوشتی شارژی حرفه ای، یک دریل معمولی و یک دریل چکشی عالی. این دریل پیچ گوشتی شارژی گشتاور بالایی برابر 50 نیوتن متر دارد و انرژی لازم برای چنین گشتاور بالایی را از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1.5 آمپرساعت و ولتاژ 18 ولت تامین می نماید. با یاری این باتری قادر خواهید بود بیش از یک ساعت با این دریل پیچ گوشتی چکشی کار کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل پیچ گوشتی شیلدر مدل SH3280

دریل های برقی در گونه های بادی، معمولی، ضربه ای و ترکیبی از این مدل ها فراوری می شوند. شرکت های مختلفی هم برای تسهیل کار سوراخ کردن چوب، فلز و مصالح در مشاغل مختلف، دریل های متنوعی را فراوری می نمایند.در این میان شرکت شیلدر (SHIELDER)حدود بیست مدل دریل در انواع بادی، شارژی و برقی را فراوری نموده است. محصولی که مشاهده می کنید دریل پیچ گوشتی برقی شیلدر مدل SH3280 و از فراوریات شرکت شیلدر است. این دریل از دو حالت کارکرد بهره می برد. یکی حالت دور پایین، که سرعت گردشی برابر با صفر تا 400 دوربردقیقه دارد و مناسب استفاده به عنوان پیچ گوشتی بوده و یکی حالت صفر تا 1650 دوربردقیقه که برای استفاده به عنوان دریل، قابل استفاده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل چکشی رونیکس مدل 2210

دریل 2210 از سری دریل های چکشی ساخت شرکت رونیکس (Ronix) است. این دریل توانی معادل 810 وات دارد و همانطور که گفته شد از قابلیت چکشی برخوردار است. یعنی برای سراخکاری روی سطوح ساختمانی سخت مانند سیمان با استفاده از قابلیت چکشی یا ضربه ای راحت تر می توان این کار را انجام داد. سرعت گردش موتور این دریل در حالت آزاد 3000 دور بر دقیقه است که این سرعت برای یک دریل خانگی مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8612

امروزه دریل ها و پیچ گوشتی های برقی و شارژی کاربرد بسیار زیادی در صنعت، کارگاه ها و حتی منازل دارند. تفاوت اصلی این دو محصول در سرعت گردش آزاد آن ها است. در طی چند سال اخیر شرکت ها برای پاسخ به احتیاج کاربران این دو محصول را باهم ترکیب نموده اند. شما با یاری این ابزار می توانید از ویژگی دریل و پیچ گوشتی به طور هم زمان بهره مند شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HP1230

دریل چکشی مدل HP1230 ازجمله محصولات میان رده شرکت ماکیتا (Makita) به شمار می آید. به یاری دریل های چکشی می توانید طیف وسیع تری از اجسام، دیوار و انواع مصالح ساختمانی را سوراخ کنید؛ کاری که با دریل های معمولی نمی توان انجام داد. این دستگاه با وزن و ابعاد بسیار مناسبی فراوری شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD996P2

دریل پیچ گوشتی فوق یکی از محصولات فراوریی شرکت شناخته شده دیوالت بوده که تحت عنوان مدل DCD996P2 به بازار عرضه می گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی شارژی کرون مدل CT21055L

مشخصات فنی

  • وزن

    1.7 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    باتری

  • ولتاژ ورودی

    14.4 ولت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل چکشی توسن مدل 0022D

گاهی برای سوراخ کردن دیوار، سقف یا بتن با دستگاه دریل، انرژی زیادی از شما گرفته می گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

انواع دریل ها را از نظر ساختار می توان به دریل های ستونی و قابل حمل تقسیم کرد. دریل های تخریب هم در هر دو گونه برقی و شارژی قابل تهیه هستند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی شارژی آاگ مدل BS14G3LI

دریل پیچ گوشتی فوق محصولی از شرکت مطرح آاگ (AEG) است و مدل (BS14G3LI) نام دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چکش تخریب بلیزارد پلاس مدل Z1G-BL-110K

  • ابعاد

    77*27*11 سانتی متر

  • وزن

    20 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    برق

  • توان

    1800 وات

  • ولتاژ ورودی

    220 ولت

  • قابلیت کنترل سرعت

    ندارد

  • سرعت گردش آزاد

    2100 دور بر دقیقه

  • نرخ ضربه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل گریتک مدل GTED60001

  • ابعاد

    24x20x7 سانتی متر

  • وزن

    1.2 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    برق

  • توان

    600 وات

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    3000 دور بر دقیقه

  • سیستم گردش

    راست گرد , چپ گرد

  • قفل سوییچ

    دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل باس مدل BS10

  • ابعاد

    18x5x18 سانتی متر

  • وزن

    1 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    برق

  • توان

    450-750 وات

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    3000 دور بر دقیقه

  • سیستم گردش

    راست گرد , چپ گرد

  • قفل سوییچ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی شارژی گریتک مدل GTLD12002

  • ابعاد

    22x20x6 سانتی متر

  • وزن

    0.97 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    باتری

  • ولتاژ ورودی

    12 ولت

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    1350 دور بر دقیقه

  • سیستم گردش

    راست گرد , چپ گرد

  • قفل سوییچ

    ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد 8014

  • ابعاد

    30*30*15 سانتی متر

  • وزن

    1.2 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    باتری

  • توان

    14.4 وات

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    0-400 / 0-1350 دور بر دقیقه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8612

  • وزن

    1 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    باتری

  • ولتاژ ورودی

    12 ولت

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    0-1500 / 0-400 دور بر دقیقه

  • سیستم گردش

    راست گرد , چپ گرد

  • قفل سوییچ

    ندارد

  • مشخصات سه نظام

    اتوماتیک 10 میلی متری

  • مشخصات باتری

    لیتیومی با ظرفیت 1.5 آمپرساعت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل چکشی متابو مدل SBE 650

مشخصات فنی

  • ابعاد

    طول 25.0 عرض 6.0 ارتفاع 19 سانتی متر

  • وزن

    1.8 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    برق

  • توان

    650 وات

  • ولتاژ ورودی

    220 ولت

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    0-2800 دور بر دقیقه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD796P2

مشخصات فنی

  • ابعاد

    28x8x18 سانتی متر

  • وزن

    2 کیلوگرم

  • منبع تغذیه

    باتری

  • قابلیت کنترل سرعت

    دارد

  • سرعت گردش آزاد

    0-550/0-2000 دور بر دقیقه

  • نرخ ضربه

    0-9350/0-34000 ضربه در دقیقه

  • سیستم گردش

    راست گرد , چپ گرد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دریل توسن مدل 0002 D

گاهی برای سوراخ کردن دیوار، سقف یا بتن با دستگاه دریل، انرژی زیادی از شما گرفته می گردد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: اتاق
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10260

به "قیمت خرید 40 مدل دریل شارژی و برقی [ پر فروش ] در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خرید 40 مدل دریل شارژی و برقی [ پر فروش ] در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید